Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Coral virus?

16 Berichten
7 Gebruikers
2 Reacties
2,325 Weergaven
coldchurch
PokerStrategist

Nog meer mensen die problemen hebben met het downloaden van de Coral pokerclient? Mijn antivirusprogramma geeft aan dat het een virus is dat mijn computer schade kan toebrengen. Zucht. Altijd wat met dat gratis geld. :-)

Beantwoorden
Citeren
15 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik had zelf de software gewoon gedownload en had geen problemen. Dus het zal denk ik vals alarm zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Wil bij sommige scanners wel eens gebeuren, als je alles volgens de goede links doet kan het echter geen kwaad en kun je het beste de scanner even uitzetten; zo zou het wel moeten lukken.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Kreeg meteen een berichtje dat ik alleen kan uitcashen als ze zeker zijn van mijn identiteit. Om te storten hoeft dat niet, vermoed ik.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Klopt:f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Dan stel ik voor dat ze daar met zijn allen de lurftering krijgen. Waarom zou ik daar spelen als er bij Stars genoeg vis op de lage limieten zit?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij PokerStars moet je ook een identiteitcheck doen. Dat is een standaardprocedure.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Waarom geen identiteitscheck bij storten? Stel je voor dat er kinderen op je site gaan spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zou denk ik wel beter zijn inderdaad. Dan heb je het probleem met minderjarigen meteen getackeld, maar waarom ze het bij uitcashen doen is inderdaad wel een aparte manier. Al doen alle sites dat volgens mij voor zover ik het weet.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ja , volgens mij is het bij elke site zo dat je kunt sorten zonder id-check en pas bij uitcashen een id-check moet doen.
Welke games speel je? Ik zou als ik jou was in het geval van cash games goed kijken naar Ipoker, 888 , 24hBet en Pokerstars.

Qua niveau (van laag naar hoog) is het : 888,24h,Ipoker,Pokerstars.

Verder moet je natuurlijk kijken hoeveel rake je op elke site betaalt, of er genoeg traffic is (op de lage limieten is dat bij al deze sites wel zo, boven 50nl is het op 24h en IPoker volgens mij niet zo best) en of er nog andere voordelen zijn (vele freerolls bij 888, 30% rakeback bij 24h via pokerstrategy). Good Luck!

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Ik heb wel een vermoeden waarom ze dat zo doen: het zal ze aan hun reet roesten wie er stort. Na weer zo'n berichtje over ID heb ik besloten om niet meer op Coral te spelen, laat ze het heen en weer krijgen. En op Netbet speel ik nu alleen nog voor mijn Pokerstrategypunten. Verder alleen nog Stars.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt me sterk. Aangezien ze het wel achteraf doen. Dus ze wel alleen meerderjarige spelers op de site willen hebben. Al is vooraf denk ik het handigst voor iedereen, maar is misschien de barrière om op de site te spelen hierdoor wel hoger.

Beantwoorden
Citeren
FrustU
PokerStrategist

gewoon kopietje van je ID en poststuk met je naam en adres inscannen, opsturen, en klaar is kees..

Ik heb daar vorige maand ook nog een account geopend.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Meestal kun je ook al direct je account verificeren, voordat je stort. Ik heb daar eeng ewoonte van gemaakt en ben eigenlijk weinig problemen tegengekomen met uitcashen tot nog toe.

Overigens stort ik eigenlijk nooit om mee te spelen, liever bouw ik op via freerolls en stort ik alleen om uit te kunnen cashen.

Beantwoorden
Citeren
coldchurch Topicstarter
coldchurch
PokerStrategist

Storten? Hoho, daar doen we niet aan.

Beantwoorden
Citeren

Coldchurch, I like you!

Denkelijk is Stars het beste, tezamen met 888. Op iPoker kan het me om diverse redenen niet bevallen (zie mijn blog).

Heb er zelf nog PartyPoker bij, maar die heeft niet veel meer aan speciale dingen. Ik speel er alleen voor de punten alhier.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren