Ik heb vrienden aanbevolen , bijna bij al de poker rooms een account , niks heb ik nog gehad van dit Strategy forum.
Sorry maar dit is gewoon niks meer dan een poker Facebook !! verkopen van de mensen hun gegevens !!! waardeloos
Beste Gringo501,
ik kan best begrijpen dat het frustrerend is als er iets fout is gegaan, maar dan nog denk ik dat je het beter op een andere manier kunt uiten dan zoals je dit nu doet. Je trekt nu namelijk al meteen de conclusie dat de fout aan onze kant ligt (dat kan uiteraard, maar dat is niet de enige optie).
1. Het forum van PokerStrategy.com heeft hier niks mee te maken, het forum geeft je geen StrategyPoints en TAF-verdiensten. Je kunt het forum wél gebruiken om te posten dat er iets niet goed is gegaan bij het tracken, waarna we je kunnen helpen. Dus je titel is niet echt terecht, wij hebben namelijk een uitstekend forum waar je snel geholpen wordt.
2. je kunt terecht bij onze support waar je kunt kijken bij de FAQ, of je kunt een ticket sturen met de vraag of zij kunnen nagaan wat er fout is gegaan. Ik raad je dan wel aan concrete informatie te geven (nickname, room, etc...).
3. Er zijn al duizenden leden bij wie het allemaal vlekkeloos is verlopen, dus misschien ligt het niet meteen bij PokerStrategy, maar misschien heb je een foutje gemaakt bij het registreren...het kan zomaar gebeuren.
Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het gerust weten.
Darko163
Oorspronkelijk gepost door Gringo501
Ik heb vrienden aanbevolen , bijna bij al de poker rooms een account , niks heb ik nog gehad van dit Strategy forum.
Sorry maar dit is gewoon niks meer dan een poker Facebook !! verkopen van de mensen hun gegevens !!! waardeloos
Goed verhaal...
Hey Gringo,
Goede titel (maar heb hem toch een beetje aangepast
)
Je kunt inderdaad bij de meeste rooms alleen je account koppelen wanneer je nog geen account hebt daar. Helaas is het aanbod aan rooms voor spelers uit Belgie een stuk beperkter door de regelgeving in de Belgische markt.
Hopelijk kunnen je vrienden alsnog een room vinden waar ze nog geen account hebben. Om zonder storting te beginnen kun je ze het beste wijzen op Unibet momenteel.
Rene