Ga naar het forum
Fraude controle Bon...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Fraude controle Bonus

11 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,593 Weergaven

Hallo, ik ben bezig me aan te melden voor de bonus van deze site. Nu kom ik er achter dat je een kopie ID bewijs moet sturen om fraude tegen te gaan. Ik heb geen identiteitsbewijs. Mag een rijbewijs ook? Is dat ook geldig? Graag hoor ik het van iemand

Groetjes

Geertje

10 reacties
Yoghi
BlackMember

Rijbewijs is een geldig ID in nederland en zou dus moeten werken vind ik :P

hoi Geertje,

Je kunt in de mail toelichten waarom je een kopie van je rijbewijs meestuurt. Wellicht dat ze ermee akkoord gaan.

Wel vraag ik me af hoe het mogelijk is dat je er geen hebt. Die dingen zijn tegenwoordig toch wettelijk verplicht?

Ja, dat is zeker verplicht, dus ik raad je dan ook aan zo een ding snel te gaan halen, dan ben je er weer 5 jaar vanaf.

In veel steden kun je online al een afspraak maken en zit je dus niet met wachtijden, kosten in 2008 zijn circa 40 euro.

Rijbewijs is tegenwoordig geen geldig id meer in Nederland. Geen idee wanneer dat is ingesteld, maar voor de legitimatieplicht is het alleen een id-bewijs of paspoort.

Misschien accepteren ze hier je rijbewijs nog wel, maar als je op straat aangehouden wordt, krijg je een boete.

Wel vreemd dat je dat niet hebt trouwens, je gaat nooit op vakantie?

remmetje
PokerStrategist

Hoi mensen
Ik heb me hier ook aangemeld
maar geen bericht gekregen dat ik een
kopie van mijn id moet sturen heb ik iets overzien ?
bvd voor replies
groet Remmetje

sechef
Oldschool Grinder

Heej remmetje,

ik hoefde ook geen kopie op te sture dus dat kan!

Misschien accepteren ze hier je rijbewijs nog wel, maar als je op straat aangehouden wordt, krijg je een boete.

Is dit zo? Mijn rijbewijs wordt altijd geaccepteerd als ik een controle krijg.

Ik heb meerdere boetes ontvangen voor kleine overtredingen en heb me altijd prima kunnen legitimeren met mijn rijbewijs dus ik zou niet weten waarom dat geen geldige legitimatie zou kunnen zijn.

Ik heb 't ff nagekeken en je kan je idd nog wel op straat legitimeren met rijbewijs. Het mag alleen niet op de werkvloer omdat er geen nationaliteit op vermeld staat.
Dus als je ergens wilt werken moet je een id-bewijs of paspoort laten zien.

Lange discussie over ID bewijs. :D Maar is het nog gelukt Geertje?