Ga naar het forum
Full tilt vs Pokers...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Full tilt vs Pokerstars

7 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
681 Weergaven

Hey, aangezien ik bijna mijn bankroll op Titan Poker kan uitcashen was ik van plan om mijn roll over te zetten naar Full Tilt Poker.
Maar ik had al een playmoney account op FTP, en heb dus een nieuwe account proberen te maken om zo toch een FTP acc te hebben die gelinkt is aan Pokerstrategy..
Maar FTP deed er moeilijk over en ze hebben dus blijkbaar liever dat ergens anders ga depositen.. Ze hebben die nieuwe account gelijk geblokt.

Dus nu vroeg ik me af of het mss beter is om een Pokerstars account aan te maken via pokerstrategy. Maar van wat ik heb gehoord hebben micro limiet spelers als ik, die niet zo vaak spelen, zéér minieme rakeback..

tl;dr:
speel micro limits, weinig volume -> pokerstars + PS points & zeer weinig rakeback of FTP zonder PS pts?

6 reacties
Fladdermouse
Oldschool Grinder

Stars is volgens mij beter dan FTP om op de micro-limieten te gaan spelen.
Je betaalt minder rake op Stars, waardoor je zelfs zonder rakeback voordeliger kan spelen.

zonder enige twijfel Pokerstars

Bij Pokerstars krijg je geen rakeback, bij FT wel. Maar voor een microlimieten speler zou ik de keuze niet laten afhangen van rakeback, omdat het dan, in mijn ervaring, niet om grote bedragen gaat (zo lang je nog niet genoeg punten haalt om goud te worden).

Oorspronkelijk gepost door gigagonnie
Bij Pokerstars krijg je geen rakeback, bij FT wel. Maar voor een microlimieten speler zou ik de keuze niet laten afhangen van rakeback, omdat het dan, in mijn ervaring, niet om grote bedragen gaat (zo lang je nog niet genoeg punten haalt om goud te worden).

This.
Stars all the way imo. Op jouw limiet is die rakeback max 10-20$ / maand, en dus echt de moeite niet

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Deltathree

This.
Stars all the way imo. Op jouw limiet is die rakeback max 10-20$ / maand, en dus echt de moeite niet

procentueel juist wel een groter gedeelte van je bankroll.

welke van de 2 is nu het goedkoopste om op te spelen rekening houdende met de rakeback die je krijgt op FTP, FTP of PS?

heb eens gekeken naar de rake op de website's:
- bij FTP 0,01$ per 0,15$ in de pot
- bij PS 0,05$ per 1$ in de pot