Ga naar het forum
heb ik weer. Signat...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] heb ik weer. Signature expired or wrong time settings

24 Berichten
18 Gebruikers
0 Reacties
7,302 Weergaven
Bierpokkel
PokerStrategist

Sluit net pokerstars af perongeluk en wil hem weer opstarten, krijg ik dit in beeld.

Wat moet ik hieraan doen?

BVD

23 reacties
Revenem
PokerStrategist

Kijken of je datum en uur juist staan. Indien neen, fixen. Indien ja, rebooten en opnieuw proberen.

Indien rebooten niet helpt, software opnieuw downloaden en installeren.

Indien dat ook niet werkt, support mailen :P

JanJB
Oldschool Grinder

Hier ook al.

Horemanske
PokerStrategist

Hier ook nog altijd pff

pmw0407
PokerStrategist

Had ik ook, opnieuw geinstaleerd en hij doet het weer!

Hmmm... had net een post gemaakt... ben dus niet de eerste... mijn eerste gedachte was ook: rebooten... time settings wijzigen is lastig aangezien al de computers dit automatisch doen.

Volgende stap is dan inderdaad even opnieuw installeren of zo (denk ik) en dat ben ik dus nu aan het doen. Kijken of dat werkt :P

EDIT: het werkt :D

Revenem
PokerStrategist

Ja, toen ik mijn standard solution postte wist ik nog niet dat het een algemeen probleem was. Maar een reinstall lijkt wel te werken, toch voor de Nederlanders onder ons.

Ik kan alleen de .be versie downloaden en ik val nog liever dood :rolleyes:

Horemanske
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Revenem
Ja, toen ik mijn standard solution postte wist ik nog niet dat het een algemeen probleem was. Maar een reinstall lijkt wel te werken, toch voor de Nederlanders onder ons.

Ik kan alleen de .be versie downloaden en ik val nog liever dood :rolleyes:

Waarom alleen .BE versie???,

Ff zoeken naar de map waar pokerstars staat, daar het .exe bestandje aanklikken. Start de cliënt gelijk op.

Sjors777
Oldschool Grinder

ik heb het ook al. Ff reinstallen, kijken wat happens.

same here, opnieuw gedownload van PS en alles deed het weer prima.

Opnieuw installeren en dan is het probleem opgelost! Bij mij in ieder geval.

Sutra1981
PokerStrategist

heb het geprobeerd met de be versie maar dan kan ik niet inloggen dus alles kwijt?

Edit fixed

Nivlem
Oldschool Grinder

Lijkt een probleem in de nieuwe update van Stars inderdaad. Opnieuw downloaden of je computer time settings naar 23/06/2011 aan passen helpt beide om de update er wel door te krijgen. Vervolgens kun je je settings weer normaal zetten en spelen.

KoningAlbert
PokerStrategist

ok thanks! opgelost :)

Horemanske
PokerStrategist

Ge moet toch nie herinstalleren??

Ga naar map van pokerstars.
Staat icon van pokerstars dubbelklik en ok,eventueel nieuwe shortcut maken hier naar desktop en oude verwijderen.

moeilijkkk
PokerStrategist

Bij mij lukt het dus niet wanneer ik opnieuw wil downloaden, het bestandstype kan niet geopend worden, en dan moet ik een map selecteren waarmee ik het wel wil openen komt er paint, wordpad, kladblok, internet explorer etc te staan ?(.

wat een gekut zwaar irritant!!! :rage:

Edit:

Doet het weer heb maar even met Google Chrome gedownload (kut internet explorer).

Je computerdatum even een dag eerder zetten, update downloaden en inloggen is de snelste manier om het te fixen. :)

Oorspronkelijk gepost door Nordin
Je computerdatum even een dag eerder zetten, update downloaden en inloggen is de snelste manier om het te fixen. :)

ty dan is het idd zo gefixed

" TO FIX CLIENT ISSUES: Set clock back to 22nd June on your computer, uninstall & re-install client, do updates, then re-set clock again :) "

Tweetje van Pokerstars.