hallo
ik heb me ID vrijdagavond al verzonden:S en heb de Quize woensdag of donderdag al gehaald
alleen heb nog steeds niks ontvangen
ik heb hem gefaxt naar Duitseland
greetzzz
hallo
ik heb me ID vrijdagavond al verzonden:S en heb de Quize woensdag of donderdag al gehaald
alleen heb nog steeds niks ontvangen
ik heb hem gefaxt naar Duitseland
greetzzz
hoi varossieau,
Vanaf het moment dat je ID is goedgekeurd (dus niet ontvangen) duurt het nog ongeveer 48 uur (alleen werkdagen!) voordat je het geld in je account hebt staan.
Je krijgt dus al direct de eerste test als toekomstog succesvolle pokerspeler en dat is geduld hebben.
Ik snap dat je graag wilt spelen, maar aankomende week zul je het geld in je account hebben.
In de tussentijd kun je de strategie artikelen goed doornemen, zodat je goed voorbereid aan de tafels kunt plaatsnemen.
Alvast veel succes!
hoi varossieau,
Ik zal morgen even navragen wat de status is. Zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.
hoi varossieau,
Er schijnt een bewijs van je ingevulde adres bij je profiel te zijn opgevraagd. Hiervoor kun je gewoon een rekening die op jouw naam staat voor inscannen en mailen.
Damn word er nu echt moe van :S mocht van me baas me id faxen !! kan wel bezig blijven zeg!!
heb eeb orde bevesting verstuurd van een bestelling die ik via internet heb geplaatst!! hoop dat die ook goed is
heb namelijk geen online rekening tot me beschikking:S
Omdat?
Komt vanzelf goed, wanneer je nog geen account hebt aangemaakt, moet het zo gepiept zijn:D
Anders moet je Sharp de schuld geven
De securitymail wordt gelezen door de afdeling support.(Engels)
heb eeb orde bevesting verstuurd van een bestelling die ik via internet heb geplaatst!! hoop dat die ook goed is
Is niet aan mij om te beoordelen. Er werd gevraagd om een rekening waaruit blijkt dat je op het opgegeven adres woont wat je hebt aangegeven bij PokerStrategy. Ik weet dan ook niet hoe deze online factuur eruit ziet en welke gegevens daar op staan.
Anders moet je Sharp de schuld geven
Grapjas, ik sta toch echt buiten deze fraudemaatregelen.
Maar als alles klopt en je kunt de gevraagde documenten aanleveren dan zul je gewoon je startkapitaal ontvangen.
Is niet aan mij om te beoordelen. Er werd gevraagd om een rekening waaruit blijkt dat je op het opgegeven adres woont wat je hebt aangegeven bij PokerStrategy. Ik weet dan ook niet hoe deze online factuur eruit ziet en welke gegevens daar op staan.
nouja een nederlander zou zo zien dat het om een goede orde bevestiging gaat
mijn gegevens staan er op !! er staan boeken op die ik besteld heb en de gegevens van het bedrijf staan er op !! en inlog codes enzo!! en hij is vn 2 dagen terug!! hoop dat ze er genoegen mee nemen. maarja zal wel niet!!
hoi,
en de gegevens van het bedrijf staan er op
Maar het gaat om je gegevens waar je woont.
mijn gegevens staan er ook op
het is gewoon een rekening!! alleen ik ontvang nog steeds niks
hoor ook niks
Echt triest dat de een niks voor zijn geld hoeft te doen en de ander allerlei gegevens moet gaan doorsturen en 10 keer langer op zijn chips kan w8ten
ik denk iedere dag kan ik nu eindelijk spelen en steeds niks niks niks niks
damn man