Ik heb met 50$ gratis via een andere site, een dikke bankroll gemaakt. Gewoon via MTT's compleet tegen BRM in (wist hier nog niks vanaf).
Ernaartoe donken dus met een flinke upswing
Niet aan te raden though
Met de 50$ hier ben ik rustig via SSS aan het grinden en heb het inmiddels goed onder de knie. Alhoewel ik me heel soms -zelfs met goed wat tafels tegelijk- toch behoorlijk verveel vanwege het beperkte aantal beginhanden, kan ik de discipline niet opbrengen om me echt aan die SHC te houden. Met PAH en PT zie je dan toch soms wat kansen en wil je los. Regelmatig resulteert dit echter in "oh noes, another buyin gone". Uiteindelijk sta ik nog niet echt op winst met die $50,-
Ook niet echt aan te raden dus...
Ook al lijkt het op het eerste gezicht een beetje simpel en misschien dus zelfs wat saai, je leert een heleboel situaties herkennen, leert spelers beter in te schatten en voelt het pokeren beter aan.
Kortom; Als je je bankroll uit wil breiden, is een ijzeren discipline op SSS met een goed BRM the way to go
Af en toe een $2,- SnGtje ertussendoor voor de afwisseling is ook zeker de moeite waard vind ik zelf.
Elke dag pizza is namelijk ook niet lekker!
Groeten,
Leo