Ga naar het forum
Met 50$ heel ver ko...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Met 50$ heel ver komen

43 Berichten
17 Gebruikers
0 Reacties
4,510 Weergaven

Ik heb met 50$ gratis via een andere site, een dikke bankroll gemaakt. Gewoon via MTT's compleet tegen BRM in (wist hier nog niks vanaf).
Ernaartoe donken dus met een flinke upswing ;)

Niet aan te raden though :P

Met de 50$ hier ben ik rustig via SSS aan het grinden en heb het inmiddels goed onder de knie. Alhoewel ik me heel soms -zelfs met goed wat tafels tegelijk- toch behoorlijk verveel vanwege het beperkte aantal beginhanden, kan ik de discipline niet opbrengen om me echt aan die SHC te houden. Met PAH en PT zie je dan toch soms wat kansen en wil je los. Regelmatig resulteert dit echter in "oh noes, another buyin gone". Uiteindelijk sta ik nog niet echt op winst met die $50,- :)

Ook niet echt aan te raden dus...

Ook al lijkt het op het eerste gezicht een beetje simpel en misschien dus zelfs wat saai, je leert een heleboel situaties herkennen, leert spelers beter in te schatten en voelt het pokeren beter aan.

Kortom; Als je je bankroll uit wil breiden, is een ijzeren discipline op SSS met een goed BRM the way to go ;)

Af en toe een $2,- SnGtje ertussendoor voor de afwisseling is ook zeker de moeite waard vind ik zelf.
Elke dag pizza is namelijk ook niet lekker!

Groeten,
Leo

Yoghi
BlackMember

Elke dag friet wel

fail...

ik speel zelf via de BSS, met af en toe wat losser spel tussendoor en ik speel 5$ sng's (niet conform BRM trouwens) van 6 personen

Hoi,

PokerStrategy heeft niet altijd $50 gratis gegeven. Zij zijn begonnen met $5 te geven. Vele Duitse leden (voor diegene die het nog niet doorhad, Duits bedrijf :D) hebben van deze $5 heel veel weten te maken en spelen nu op hoge limieten. Wel erbij moet gezegd worden dat zij vooral Fixed Limit spelen.
Echter met No Limit kun je er ook komen natuurlijk. :D

Ik ook :D

mijn laatste storting was 5$ :P

Toen echt op en neer gegaan (diepste punt 0,80$) en toen begon ik strategy dingen te lezen enzo...

rrwillem
Oldschool Grinder

Mag ook gezegd worden dat 1$ toen nog 3 gulden waard was ofzo ;) Dus eigenlijk kregen ze nog best veel toen :P

Oorspronkelijk gepost door rrwillem
Mag ook gezegd worden dat 1$ toen nog 3 gulden waard was ofzo ;) Dus eigenlijk kregen ze nog best veel toen :P

3 wat?? :p, das wel heeeeeeeeel lang geleden hoor.

Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies enzo...

Yoghi
BlackMember

En toen de politie nog op varkens reed

,.......en toen Twix nog Raider was :D

het is niet met 50$ maar met 330$ in 1sessie:
http://my.pokernews.com/RaSZi/emmers-sick-runs-en-chipleads.htm
best wel zieke shit :D

van 50 naar 330 kan ik ook.

hij gaat van 330 naar 53k in 1 sessie ;)
groeten

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
het is niet met 50$ maar met 330$ in 1sessie:
http://my.pokernews.com/RaSZi/emmers-sick-runs-en-chipleads.htm
best wel zieke shit :D

sweeeet :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Poeh hee, over een upswing gesproken. Zat ik 4 dagen nog te kijke met een bankroll van 80 dollar. inmiddels staat deze op 420 dollar:)

Speel nu SSS op NL 50 :D

lekker man!!

ik hoop dat mijn volgende SSS sessie ook een BR boost tot gevolg krijgt

Ik was mn 50 dollar door vrij slecht BRM na een tijdje kwijt... had nog wel wat partypoints over en kon daar nog een 3 dollar sit n go mee doen.
Nadat ik deze won heb ik het wat beter aangepakt en sta nu weer bijna op 200 dollar :)

Virus22
PokerStrategist

van mij is 750 dus ook wel redelijk in 1,5 maand

ik ben bezig om een bankroll op te bouwen vanaf 0$ op full tilt :)
so far hevige swings met SSS op 10NL
zit constant met men hele bankroll aan de tafels, 6 tafels met 2$
hoop dat het lukt :)

groeten