Ga naar het forum
Nieuw en veel vrage...

Meldingen
Alles wissen

Nieuw en veel vragen

14 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
2,507 Weergaven

Hoi, ik ben pas nieuw en eigenlijk zit ik met wat vragen:-)

Hoe lang duurt het bijvoorbeeld voor ik best goed ga verdienen met poker? bijv 100 euro per maand, als ik heel laag begin, en ik alles leer wat er in de strategie artikelen lees en begrijp en veel oefen? bijv 2 maanden lang elke dag 7-8uur mee bezig ben?

En kan je bijv ook echt veel geld ermee verdienen zoals 20.000 per jaar ermee? en dan niet bijv en groot toernooi:-)

En volgensmij als ik zo forum kijk zitten er best veel goeie spelers op dit forum, is het eigenlijk dan wel winst gevend bijv op hogeren limiten als er veel goeie spelers spelen?

Bedankt, als iemand me wil helpen:-) en bedankt voor alle gratis informatie wat ik hier op deze site kan krijgen.

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
divvie
PokerStrategist

Dat hang er van af hoeveel aanleg je voor poker hebt en hoeveel tijd je erin steekt om beter te worden. 100 euro per maand lukt zelfs de meesten mensen wel, ook al zijn ze niet erg goed.

Ja dat kan, zijn er genoeg die het doen op hogere limieten.

Ja nog steeds wel mits je goed tableselect (dus de vis zoekt of weakere regs)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey masterxx08,

Welkom op PokerStrategy.com.

Heb eigenlijk weinig toe te voegen aan de post van divvie :coolface:

Behalve dan dat er mensen zijn die zelfs nog meer dan 20K per jaar winnen en er zelfs meer dan prima van kunnen leven. Maar voorlopig moet je daar nu denk ik niet te veel over nadenken. Belangrijkste is nu dat je aan je spel gaat werken en stukje bij beetje met meer kennis hogerop in de limieten komt.

Is lastig te voorspellen hoe snel dit bij jou zal gaan maar 1 ding weet ik wel overhaasten is in poker vaak de verkeerde keuze.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

OH oki, toppie, alleen nog en vraagje ik had al ens gelezen van mensen die en downswing hadden en bijv 3 maanden achter elkaar dan geen winst maken kan dat dan ook op lagen limiten gebeuren:P?

En dankje voor jullie antwoorden en tips, vindt echt top dat er mensen zoals jullie zijn en anderen willen helpen!

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Ik speel de lagere limieten en heb nog nooit een maand verlies gemaakt.... Dus tsjah, het kan zonder verlies te maken op de lagere limieten:). Afgezien van een shot naar nl10 dat wel eens mislukt is....

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Zorg dat je in ieder geval Bronze wordt en lees dan de strategieartikelen maar eens, er is ook 1 over upswings en downswings. Wanneer je in een maand 3000 euro verdient en je denkt : daar kan ik wel van leven, vergeet niet dat je de volgende maand een stuk minder kan verdienen of zelfs verlies kan maken.... Dan moet je wat achter de hand hebben om dat op te vangen. En als je kiest om 40 per week te pokeren om je geld te verdienen en het loopt wat tegen, dan zit je wel met een gat op je CV wat betreft werkervaring waardoor het moeilijker zal zijn om weer een gewone baan te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

3 maanden achter elkaar geen winst maken zal vaak alleen voorkomen op de varianceheavy games. Het kan wel, maar op lagere limieten zie je het amper (of je moet gewoon slecht zijn). Doordat op de micros het niveau van regs lager is en er veel meer vis zit dan op de hogere limieten, moet je mbv tableselecten en enige skill wel redelijk makkelijk profit maken.

Beantwoorden
Citeren
ssssmokey
PokerStrategist

In het begin van je poker carrière ga je vooral de basis moeten leren. Dwz; véél strategie artikels lezen, mss ook eens op t forum zoeken welke boeken interessant zijn voor jou. Ook ga je veel geduld en discipline moeten hebben om echt progressie te maken. Lees ook zeker over bankrollmanagment!
Veel succes iig!

Beantwoorden
Citeren

Veel zal afhangen van je mindset en de doelen die je jezelf stelt, je kan misschien eens een blog lezen om te zien hoe het pokerspelers kan vergaan, ik raad je zeker dit blog aan : Pokerend naar Australië (ɹǝpun uʍop) MTT’s

best of luck

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dankje voor jullie info en tips, moet dan voor bronze status mijn account koppelen aan pokersite, maar denk eerst alle artikelen wat ik kan lezen met basis goed doornemen voor ik op en poker site geld stort en de bonussen krijg:-) iemand die nog weet welke pokersite goed is? en ik had gelezen over poker softwaren zoals holdem manager, maar is dat dan wel toegestaan:-)?

Beantwoorden
Citeren
divvie
PokerStrategist

Zou een account maken op 888. Lager niveau en veel vis. Als je je account koppelt krijg je dan meteen strategypoints voor een hogere status. Ja holdem manager is gewoon toegestaan, dus doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Begin (en houd vol) vooral omdat het spel je boeit en niet omdat je er geld mee kan verdienen. Als je op het vlak van winst je verwachtingen te hoog stelt, zal het je enkel desillusies opleveren, of erger, zal het je geld kosten ipv opleveren.

Om de discipline te hebben om zowel veel bij te leren (hand reviews, videos bekijken, etc..etc...) als voldoende volume te maken om de variance weg te cijferen, moet je echt wel van het spel houden omwille van het spel. De rest komt dan wel vanzelf.

Houd je ook aan degelijk BRM, niet zozeer omdat dat vanaf de start belangrijk is, maar wel omdat het je toelaat vanaf de start je vorderingen in kaart te brengen en BRM later (als er grotere bedragen mee gemoeid zijn) wél belangrijk wordt. Zie ook : Viper's BRM serie waar je o.a. een spreadsheet vindt die je toelaat heel gedetailleerd alles bij te houden.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Viper, boeient stukjes heb alles snel doorgelezen en als ik meer van pokeren snap en de strategien kom ik zeker weer terug naar je artikel:-)

divvie oja daar zat ik al:-) oh das mooi!

Beantwoorden
Citeren

.

Beantwoorden
Citeren