hoi wacht nu al 3 dagen waarneer krijg ik er geld op heb de quiz gehaald gr wendy
hoi Wendy,
Normaal gesproken duurt het ongeveer 48 uur inderdaad, maar op dit moment kan het bij Mansion wat langer duren. Voor zover ik nu kan zien zul je het snel gaan ontvangen.
Wil je je exacte status weten dan kun je het beste even een ticket sturen. Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan vervolgens op "new ticket".
Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Afdeling support kan dan je exacte status aangeven.
Alvast succes aan de tafels!
Mijn Engels is ook bagger, maar dit begrijpen ze wel:
Hi,
I requested my free $50 bankroll at Mansion Poker and I past the quiz at ....... .
But sofar I havent recieved my $50 on Mansion.
Can you tell me when I will recieve it?
My account at Mansion: ..........
Thanks!
Kind regards,
...................
Oorspronkelijk gepost door Sharp80
Mijn Engels is ook bagger, maar dit begrijpen ze wel:Hi,
I requested my free $50 bankroll at Mansion Poker and I past the quiz at ....... .
But sofar I havent recieved my $50 on Mansion.
Can you tell me when I will recieve it?My account at Mansion: ..........
Thanks!
Kind regards,
...................
But so far o/
![]()
![]()
hoi Wendy,
In het weekend werkt afdeling support niet, dus je kunt je geld sowieso pas vanaf morgen ontvangen.
Is balen, maar het komt allemaal goed. Duurt soms belachelijk lang, maar dat ligt echt aan Mansion...
Z.
dat is niet alleen bij man een vriend van me wacht net zo lang als mij en die heeft bij tat maar hoop dat snel krijg wacht al 5 dagen of zo
Dus als je een brons status hebt en een mailtje hebt ontvangen dat de $ 50 verstuurd is moet je het in principe hebben?
Heb namelijk het bovenstaande niet maar de 50 $ kan ik nog niet vinden bij Full Tilt ..
Voor zover ik kan zien in het systeem zou je het nu binnen moeten hebben. Geef even aan wanneer dit nog niet het geval is.
Om maar even hier op door te gaan, ik heb dus na meer dan 48 uur het geld ook niet, maar ik hoef niks te doen en krijg het z.s.m toch?
En waar zou ik dit dan kunnen zien (zit bij Mansion)?
De $50 startkapitaal duurt normaal gesproken ongeveer 48 uur, maar dit zijn wel alleen werkdagen. Bij Mansion kan het helaas wat langer duren (ligt inderdaad aan Mansion).
Mocht je je exacte status willen weten dan kun je een ticket aanmaken.
Dit kun je doen door boven in het menu op "Help" te klikken en dan op "new ticket". Leg dan in het Engels je situatie uit inclusief je accountgegevens van Mansion. Afdeling Support kan dan je status doorgeven.
Alvast succes aan de tafels!