Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Nog maals status

9 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
525 Weergaven

He vrienden van pokerstrategy ! ,

Ik heb nu door veel te spelen volgens mij de status van Diamond bereikt, er staat namelijk nu -299, maar aangezien er ook weer punten af kunnen gaan , kan het dan ook zo weer zijn dat ik mijn status verlies als er punten vervallen ?

8 reacties
brulaap
PokerStrategist

ik denk dat je de status minstens een maand houd

Hey Westerm,

Allereerst van harte met de mooie avatar! :f_biggrin:Alweer een diamond in onze community!

Maar even over je vraag...

De StrategyPoints die jij in de afgelopen vier weken verzameld hebt zijn bepalend voor je actuele status.

Op een enkele uitzondering na worden de StrategyPoints, en daarmee ook jouw status, dagelijks geactualiseerd. Bereik jij een nieuwe status, dan houd jij deze status minimaal tot aan het einde van de maand.

Aan het begin van een nieuwe maand wordt dan altijd weer gekeken naar hoeveel StrategyPoints jij in de afgelopen vier weken verzameld hebt. Zijn dat minder punten dan je voor jouw huidige status nodig hebt, dan zak je qua status naar beneden.

Dat betekent dat je jouw status in ieder geval altijd tot het einde van de maand behoudt, maar dat een daling van je status alleen mogelijk is aan het begin van de maand.

Hopelijk is het zo duidelijk!

Groetjes _cool:

pbijvoet
PokerStrategist

Dus voor hem alleen vandaag nog :P.

Oorspronkelijk gepost door pbijvoet
Dus voor hem alleen vandaag nog :P.

lol

Dat ligt eraan.... Hoeveel punten Westerm vorige maand op de laatste dag heeft behaald en hoeveel er nu worden behaald....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jongens het is al gelukt BEN DIAMOND !!!!!!

Gratz.. nu nog een blog beginnen, want diamonds zijn interessant om te volgen :D

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Westerm
Jongens het is al gelukt BEN DIAMOND !!!!!!

welcome to tha club!

Das nog eens een mooie afsluiter van het jaar _cool: