Ik probeer me te registreren bij Netbet voor de gratisgeldpromotie, maar ik kan mijn naam niet invullen... Meer mensen dit probleem gehad? Ik moet toch USD en Netherlands invullen op het eerste scherm?
Je kunt volgens mij ook prima 'EUR' invullen bij het eerste scherm als je dat beter uitkomt.
Al is het wel vreemd dat je eigen naam niet kan invullen. Misschien als je het nog een keer doet via de instructies dat het dan beter gaat.
Dit zijn de instructies van een andere aanbieding, waarbij 20 dollar moet worden gestort. Ik had het over het gratis geld, geldt die aanbieding niet meer? Overigens is die bonus bij 888 niet alleen voor Pokerstrategy-leden, ze geven hem aan iedereen...
Het kan zijn dat je via de mail een andere aanbieding hebt gekregen, maar het zou best kunnen dat de promo op z'n tijd veranderd en het klopt inderdaad dat de 888poker promo voor iedereen geld.
Nou, het bevalt me daar niet, want ik kan mijn naam nog steeds niet invullen. Schijnt iets te maken te hebben met mijn browser... IE11 en/of Windows 7, waarom zou dat niet goed zijn? Is Ladbrokes ook van Ipoker? Geeft waarschijnlijk hetzelfde probleem. Daar eens proberen. Ennuh, het zal wel toeval zijn, maar iedere keer als ik naar Netbet ga, zijn daar 2043 spelers actief, iedere keer, hahaha!
Dat is wel merkwaardig als het aan Internet Explorer zou liggen.
Heb je het al via bijvoorbeeld Google Chrome geprobeerd?
Het klopt inderdaad dat Ladbrokes ook op het iPokernetwerk zit.
Via Chrome geprobeerd en gelukt! Nu eens kijken of ik die 10 dollar kan uitbouwen als het gestort is...
Dank! Het geld staat er overigens nog niet op... Dat gebeurt binnen 48 uur? En de punten die ik daar haal voor mijn status hier, die worden automatisch aan Pokerstrategy doorgegeven? Of hoe werkt dat?
Oorspronkelijk gepost door coldchurch
Dank! Het geld staat er overigens nog niet op... Dat gebeurt binnen 48 uur? En de punten die ik daar haal voor mijn status hier, die worden automatisch aan Pokerstrategy doorgegeven? Of hoe werkt dat?
Normaal gesproken wel. Dus zou het vandaag er op moeten staan als alles goed is gegaan.
Anders kun je het beste ticket sturen naar onze klantenservice, zodat zij jouw verder kunnen helpen.
Je StrategyPoints van Netbet van eergisteren en eerder zou normaal gesproken verwerkt moeten zijn.
Ah, okay, thanks. Niet zo slecht als ik eerst dacht, die site. Kwestie van wennen en geen flipjes meer verliezen. :-)
Dat is ook mijn ervaring software is wel even wennen maar er is dus aan te wennen :).
Dat is mooi om te horen dat het je daar bevalt. Is alles goedgekomen met het geld?