Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Hmmm mischien niet de manier maar toch,
ben tijdje terug verhuist naar een ander adres.
Geen van de pokersites hebben ooit me id opgevraagd dus kan ik dan aan nemen als ik een nieuw acc open op een site onder zelfde voor en achternaam dat het gewoon geaccepteerd word met het nieuwe adres?
Want er zijn natuurlijk in nederland zat mensen met dezelfde voor en achternaam etc,.(op deze manier kan ik mischien me stars acc nog wel linken aan Pokerstrategy
)
Hallo
Wanneer je verhuisd bent en al een account bij Pokerstars hebt, dien je zelf het adres te veranderen. Dit kan je doen door te klikken op 'Account' -> 'Account wijzigen' -> 'Postadres wijzigen'.
Het is verboden om meer dan één account te hebben zoals in hun Algemene voorwaarden wordt vermeld:
5.2. PERSOONLIJK GEBRUIK. De Dienst is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik door de Gebruiker. Het is de Gebruiker uitsluitend toegestaan om voor zijn/haar persoonlijke vermaak te wedden. In geen geval zal het een Gebruiker zijn toegestaan om zijn/haar 'echtgeldrekening' bij PokerStars te gebruiken voor een ander doel dan gebruikmaking van de Dienst. De Gebruiker is verplicht om ten aanzien van alle door hem/haar aan PokerStars verschafte nadere bijzonderheden en inlichtingen volledige en waarheidsgetrouwe informatie te verschaffen, en om die nadere bijzonderheden ingeval van veranderingen daarvan te actualiseren. Een Gebruiker kan maximaal één account bij PokerStars in gebruik hebben en zal de Dienst slechts door middel van dat ene account gebruiken. Voorts is het niet toegestaan dat een Gebruiker een derde toestaat gebruik te maken van de Dienst via het account van de Gebruiker.
Wanneer ze erachter komen dat je toch meerdere accounts hebt, kunnen ze je accounts bevriezen/blokkeren.
Groetjes
Benjamin