Ga naar het forum
Retracken van accou...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Retracken van accounts

37 Berichten
13 Gebruikers
0 Reacties
5,562 Weergaven
Benjike316
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door 20Shocker88
Hmmm mischien niet de manier maar toch,
ben tijdje terug verhuist naar een ander adres.
Geen van de pokersites hebben ooit me id opgevraagd dus kan ik dan aan nemen als ik een nieuw acc open op een site onder zelfde voor en achternaam dat het gewoon geaccepteerd word met het nieuwe adres?
Want er zijn natuurlijk in nederland zat mensen met dezelfde voor en achternaam etc,.

(op deze manier kan ik mischien me stars acc nog wel linken aan Pokerstrategy :tongue: )

Hallo

Wanneer je verhuisd bent en al een account bij Pokerstars hebt, dien je zelf het adres te veranderen. Dit kan je doen door te klikken op 'Account' -> 'Account wijzigen' -> 'Postadres wijzigen'.

Het is verboden om meer dan één account te hebben zoals in hun Algemene voorwaarden wordt vermeld:

5.2. PERSOONLIJK GEBRUIK. De Dienst is uitsluitend bedoeld voor persoonlijk gebruik door de Gebruiker. Het is de Gebruiker uitsluitend toegestaan om voor zijn/haar persoonlijke vermaak te wedden. In geen geval zal het een Gebruiker zijn toegestaan om zijn/haar 'echtgeldrekening' bij PokerStars te gebruiken voor een ander doel dan gebruikmaking van de Dienst. De Gebruiker is verplicht om ten aanzien van alle door hem/haar aan PokerStars verschafte nadere bijzonderheden en inlichtingen volledige en waarheidsgetrouwe informatie te verschaffen, en om die nadere bijzonderheden ingeval van veranderingen daarvan te actualiseren. Een Gebruiker kan maximaal één account bij PokerStars in gebruik hebben en zal de Dienst slechts door middel van dat ene account gebruiken. Voorts is het niet toegestaan dat een Gebruiker een derde toestaat gebruik te maken van de Dienst via het account van de Gebruiker.

Wanneer ze erachter komen dat je toch meerdere accounts hebt, kunnen ze je accounts bevriezen/blokkeren.

Groetjes
Benjamin

Pokerflip66
PokerStrategist

Hoe zit het met retracken naar de nieuwe pokerroom BODOG

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kuipers66
Hoe zit het met retracken naar de nieuwe pokerroom BODOG

Ook bij Bodog is het helaas niet mogelijk om een bestaande real money account alsnog te koppelen _frown:

Pokerflip66
PokerStrategist

Ook als je nog geen geld hebt gestort?

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kuipers66
Ook als je nog geen geld hebt gestort?

In dat geval zou je even contact kunnen opnemen met Bodog poker om de situatie uit te leggen en te zeggen dat je graag een storting zou willen maken als je daarmee StrategyPoints kunt verdienen _biggrin:

Sebastiaa599
PokerStrategist

Toch erg jammer. Aangezien ik bij William Hill nog geen account had heb ik geprobeerd daar te spelen, om op die manier toch nog wat Strategy Points te scoren. Echter vond ik het niet fijn spelen en ben ik weer terug naar PartyPoker. Jammer genoeg had ik hier al een account en worden mijn Strategy Points nu niet op Poker Strategy bij geschreven.

Hoe wil ik op deze manier nu ooit stijgen in rank en nieuwe artikels beschikbaar krijgen? Echt vrijwel de enige Pokerroom waar ik geen account had was William Hill, alleen vind ik deze Pokerroom erg slecht spelen.

Oorspronkelijk gepost door Sebastiaa599
Toch erg jammer. Aangezien ik bij William Hill nog geen account had heb ik geprobeerd daar te spelen, om op die manier toch nog wat Strategy Points te scoren. Echter vond ik het niet fijn spelen en ben ik weer terug naar PartyPoker. Jammer genoeg had ik hier al een account en worden mijn Strategy Points nu niet op Poker Strategy bij geschreven.

Hoe wil ik op deze manier nu ooit stijgen in rank en nieuwe artikels beschikbaar krijgen? Echt vrijwel de enige Pokerroom waar ik geen account had was William Hill, alleen vind ik deze Pokerroom erg slecht spelen.

Jammer om te horen dat je het bij William Hill niet fijn spelen vindt. Het is inderdaad lastig om StrategyPoints te verdienen als je overal al een account hebt. Maar we voegen regelmatie nieuwe rooms toe partner. Misschien dat er daar dan één bij zit waar je nog geen account hebt. Een paar weken terug hebben we bijvoorbeeld Bodog toegevoegd als partner. Had je daar ook al een account?

Af en toe hebben we promoties waar je veel punten mee kan verdienen. Zoals bijvoorbeeld deze actie op Ladbrokes, waarmee je in een klap Gold member kon worden. Dus ik zou je willen aanraden om onze promotiepagina ook goed in de gaten te houden. :)

Voor het aanmaken van een MoneyBookers account via ons krijg je trouwens ook 100 StrategyPoints.

Sebastiaa599
PokerStrategist

Okee bedankt voor de tips. Ben nog niet al te lang actief op Poker Strategy, dus er zijn nog genoeg dingen die ik niet weet.

Ik zal ook even naar die andere Pokerroom kijken om te zien hoe die speelt. Zou een beetje zonde zijn als je er wat voor kan krijgen en het niet optimaal benut!

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Sebastiaan,

Nog even een kleine tip die je misschien ook nog niet gezien hebt: Ons Tell-a-Friend-systeem.

Wanneer je nog mensen kent die ook geïnteresseerd zijn in poker dan kun je hen uitnodigen en daarmee zelf nog een extra bonus tot $100 verdienen.

Meer over het systeem vind je hier:
Nodig je vrienden uit en verdien tot $100

Champi888
PokerStrategist

Het is mogelijk voor ons om een account te openenen op Pokerstars.FR. Ik was een beetje aan het rondneuzen want met die Fransen spelen en kleinere velden lijkt me wel wat en zag dat via een ander forum je dan via hun tracked kan spelen. Is dit niks voor PS?
Denk dat er hier ook hoop animo zal zijn om op Pokerstars tracked te spelen naast je .com account.
Ben benieuwd.

Champi888
PokerStrategist
Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Champi,

excuses voor het ontbreken van de update.
Ik heb vanmiddag al intern voor je nagevraagd maar we hebben nog geen officieel antwoord terug van PokerStars.fr.

Ik verwacht morgen antwoord te hebben en zal dan alle info doorgeven die je nodig hebt voor een account op PokerStars.fr, mits het mogelijk is hier zonder verdere problemen een account aan te maken. Dit zal dan ook via PokerStrategy.com kunnen.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey Champi,

Je kunt inderdaad een account aanmaken bij PokerStars.fr. Als inwoner van de EU is dat geen probleem. Ook kun je gewoon StrategyPoints verdienen met je .fr account.

Gebruik daarvoor deze download handleiding: http://fr.pokerstrategy.com/poker-stars-fr/download/

Hopelijk is je Frans goed genoeg voor de handleiding, geef anders even een seintje, dan zal ik je zo goed mogelijk verder helpen.

Champi888
PokerStrategist

Hi Lanfear,

Zal vanavond ff kijken, maar mijn Frans is niet al te best, dus neem dan wel ff kontakt met je op.
Wat is je Skypenaam?

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Mijn Frans is zelf ook niet al te sterk, dus zal zo even aan mijn collega's gaan vragen voor je

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Even een update:

- Verwijder voor de zekerheid even je cookies.

- Volg voor het aanmaken van de account deze link

- Download en installeer de software via de link in de guide en maak een account aan. Je hebt geen marketing-code en bonuscode nodig.

- Bij het maken van je storting ontvang je automatisch je first deposit bons van 100% tot 500 euro.

- Vergeet niet de information sharing aan te zetten! (stap4 van de downloadguide). Anders krijg je geen StrategyPoints.

- Hou er rekening mee dat de promoties niet gedeeld zijn met de .com promoties! voor promoties voor PokerStars.fr moet je regelmatig even in de Franse nieuwssectie kijken want daar kondigen ze speciale .fr promoties aan.

Mocht je nog vragen hebben...aarzel niet om ze te stellen.

Champi888
PokerStrategist

Ok, bedankt voor de info, ga er mee aan de slag.
Had wel gelezen dat indien je wilt cashen ze kopie van je paspoort/rijbewijs en kopie van je bankafschrift vragen. Zie wel of erom gevraagd wordt.