Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Starter tips

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
552 Weergaven

Hee ,

Ik speel al een aantal jaar poker alleen op een bar slechte manier.
Tuurlijk win ik wel eens een leuk bedragje maar dat is meer geluk dan wijsheid.
Ik wil heel graag dat ik meer wijsheid dan geluk heb.
Weet de basis regels maar qua strategie ben ik echt een noob wat is een goed begin om hier mee aan de slag te gaan

Beantwoorden
Citeren
5 reacties
Moderator
SDK1987

Heb je al wat gedaan met de links die ik in de thread https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1006249#post1006249 heb geplaatst?
Daar kom je denk ik al een eind mee. Al kun je denk ik het beste met de basis-artikelen beginnen.
Mocht je meer informatie willen dan hoor ik het graag.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

welke poker tool is aan te raden voor een speler die net begint met het serieus willen spelen van poker

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem

Hey Jorkker329,

Misschien klinkt het raar maar in begin zou ik nog helemaal geen tools gebruiken, gewoon zelf doen leer je vaak meer van. Als je wat meer gewend bent en meer tafels speelt zou je eens kunnen denken aan tracking software zoals Holdem Manager of Poker Tracker maar als je het mij vraagt is dat in begin nog niet nodig.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik zou zeker de tool PokerStrategy Equilab gebruiken. Daarmee kun je met ranges van je tegenstander spelen. Daar kun je denk ik veel van leren.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Je kan anders wel al eens de trial van PT4 of HEM2 proberen. Ik denk dat ik zelf nagenoeg van dag 1 PT beginnen gebruiken ben, wat achteraf wel leuk is omdat ik dan echt ook geen enkele hand mis in mijn database. Maar toen ik voor echt geld begon, was ik eigenlijk wel al een paar maand actief op een pokerforum en wist ik eigenlijk wel al dat poker een blijvertje was voor mij.

Beantwoorden
Citeren