Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] startkapitaal

8 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
610 Weergaven

ik moet nu voor de derde keer een andere pokerroom kiezen omdat ik steeds een mailtje terugkrijg dat ik het startkapitaal niet kan ontvangen op die pokersite

ik heb nu alle pokerrooms gehad dus kan nergens meer een acount aanmaken hoe moet ik nou mijn startkapitaal ontvangen?

7 reacties
superjunk
PokerStrategist

Hey Hans

Had je al een account op de pokerrooms ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja ik heb overal al een acount op

superjunk
PokerStrategist

Dat zuigt.. allemaal real money accounts ?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ja want ik heb 3 keer een andere moeten doen om startkapitaal te ontvangen maar ik krijg steeds weer kan het hier niet op ontvangen

Oorspronkelijk gepost door hans321
ja ik heb overal al een acount op

Als je overal al een account hebt op de sites waar PokerStrategy het startkapitaal op kan storten, en dat is best wel een aardige lijst, dan geloof ik niet dat je het gratis startkapitaal kan ontvangen. Ik vraag me echter wel af waarom je op zoveel sites al een account hebt, en of je daar zelf dan ook op gestort hebt. In dat geval heb je dus al een bankroll om mee te spelen, maar dan heb je helaas geen tracked account om hier op PokerStrategy punten te halen en betere artikelen te kunnen lezen. :f_frown:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

je hebt 7 pokerrooms waaruit je kunt kiezen ik heb al 3 acounts aangemaakt om dat geld te krijgen en die andere 4 heb ik er al 1 op

Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

hey Hans

ik heb even navraag gedaan.

Wanneer je je pokerroom kiest, maak dan een account aan zoals dat op DEZE PAGINA! aangegeven staat.
Gebruik ook de bonuscodes die op die pagina's aangegeven zijn. Waarschijnlijk heb je bij het aanmaken van de andere accounts de PSVIP bonuscode ingevuld waarmee je recht hebt op onze first deposit bonussen. Met deze bonuscodes kun je echter niet het startkapitaal ontvangen. Daarvoor moet je de bonuscodes zoals die op DEZE PAGINA! aangegeven staan gebruiken.