Hoi,
Ik heb vrijdag de 20ste de quiz gedaan en gehaald, maar nu is het al een week later en heb het startkapitaal nog niet ontvangen....
Enig idee hoe dit kan, of hoe ik het kan krijgen ?
Hoi,
Ik heb vrijdag de 20ste de quiz gedaan en gehaald, maar nu is het al een week later en heb het startkapitaal nog niet ontvangen....
Enig idee hoe dit kan, of hoe ik het kan krijgen ?
Hey,
Bekijk je spambox even of je misschien bent gevraagd om een ID-check
Anders maak even een ticket aan en vraag hoe het zit met je startkapitaal, 7 dagen duurt echt veel te lang..
The transfer of the starting capital was denied byPokerStars, unfortunately. We apologise for the inconvenience caused toyou and recommend you to choose another poker plattform to which youwill get your starting capital afterwards.
dan maar weer iets anders proberen
hoi splintercell
welkom bij PokerStrategy!
je hebt je ticket al aangemaakt en ook al antwoord gekregen zie ik
Wanneer je een andere room kiest en deze volgens de aangegeven stappen aanmaakt, dan zul je op die room het startkapitaal wel kunnen ontvangen. De laatste tijd zijn er soms wat moeilijkheden met het startkapitaal op PokerStars.
in het mailtje van jullie staat dat het startkapitaal overgeboekt is, maar mijn account staat nog steeds op 0 dollar. hoelang kan dit ongeveer duren?
Oorspronkelijk gepost door erikfries
in het mailtje van jullie staat dat het startkapitaal overgeboekt is, maar mijn account staat nog steeds op 0 dollar. hoelang kan dit ongeveer duren?
maak hiervoor maar een ander topic aan want dit gaat over iets anders.. En het kan even duren voordat je het hebt. Ik verwacht dat je hem zo hebt
dankje voor de antwoorden !
Ik heb nu een partypoker account aangemaakt... maar ik weet niet of het nou helemaal goed is gegaan... hoe is dat te controleren ? (qua startkapitaal en registratie hier bij PS)
wanneer je je partypoker account aangemaakt hebt, stuur dan nog even een ticket naar support waarin je vermeld dat je een nieuwe partypoker account hebt en vermeld even je accountname van je partypoker account.
Zij zullen het dan meteen bij kunnen werken en kunnen je vertellen of de koppeling goed gegaan is.
het is wel belangijk dat je de PS150 bonuscode gebruikt hebt bij het aanmaken van je account.
dankje, heb een ticket gestuurd met alle gegevens...
en heb de ps150 code gebruikt.. bedankt voor alle hulp
Ik ben sinds zaterdag ingeschreven en ook kopie ID gestuurd maar nog steeds geen startkapitaal ontvangen, snap er niks van