Bij mijn verzamelde strategy points in de maanda januari staat bij de 9e ... en bij de rest staan er wel punten
Waar slaan deze punten op want weet haast zeker dat ik die dag punten bij elkaar gespeeld heb!
Bij mijn verzamelde strategy points in de maanda januari staat bij de 9e ... en bij de rest staan er wel punten
Waar slaan deze punten op want weet haast zeker dat ik die dag punten bij elkaar gespeeld heb!
Ze zijn gewoon erg traag met bijwerken, als ze een beetje opschieten had ik volgens mij al silver gehad
komt vanzelf meestal wel goed.
ik heb van de 9e wel en van de 10e weer niet.
geduld dus....
oke, is goed last2act.. vond het alleen raar dat ze van de 10e er al wel waren en van de 9e niet :O,,
ik wacht geduldig af;)
Hoi iedereen in deze thread
Voor het updaten van de Strategy-punten zijn we afhankelijk van de data die de pokerrooms aan pokerstrategy doorgeven. Soms komt het voor dat er een dag wordt overgeslagen en later wel doorgegeven wordt. Waarschijnlijk is dit nu ook het geval.
Mochten je punten over pakweg een week nog niet zijn ge-update, maak dan even een ticket aan voor de klantenservice. Leg hier even uit wat de situatie is, dan kijken ze het voor je na.
Groetjes ♠_grin:
HA Calimero,
bedankt voor reactie en sorry voor mijn late,, zit in tentamenperiode dus ben niet heel actief deze 2 weken;)
Oorspronkelijk gepost door Dito8
HA Calimero,bedankt voor reactie en sorry voor mijn late,, zit in tentamenperiode dus ben niet heel actief deze 2 weken;)
NP, had het zelf ook wat druk
Zijn je strategy-points inmiddels al up-to-date?
Groetjes ♠_cool: