Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

strategypoints

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
1,209 Weergaven
oewems

Blijkbaar genereer ik geen pokerstrategy points meer sinds 3 januari ? Hoe komt dit ?
ik speel op stars..

Beantwoorden
Citeren
12 reacties
pbijvoet

Zie je bij je overzicht van die ronddraaiende cirkeltjes bij de dagen? Dan zijn ze namelijk nog bezig. Je kunt even een ticket maken bij Support. Wellicht is er een probleem met aanlevering oid.

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

enkel bij laatste 2 dagen

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Hey oewems,

Ik raad je aan hiervoor even een ticket naar onze klantenservice te schrijven. We zijn dan iets beter in staat om jou verder te kunnen helpen hiermee.

Alvast bedankt!

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

reeds gebeurt.. komt wel goed :)

Beantwoorden
Citeren
Angstzweet

Oorspronkelijk gepost door oewems
reeds gebeurt.. komt wel goed :)

Al opgelost? ;)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

Nope..

eigenlijk het standaardantwoord als bij al mijn tickets: raadpleeg de support van de pokerclient :) Begrijp ik ergens wel, maar toch..

Ik wacht nog op een antwoord van stars, ondertussen heb ik al eens geluisterd bij unibet maar daar heb ik blijkbaar ooit al eens een account gemaakt, ik heb alvast gevraagd of ze me alsnog kunnen koppelen zodra ik mijn oude inloggegevens ergens recupereer maar ook daar nog geen antwoord...

zal niks worden denk.. 'k ga er vanuit nimmer tracked te kunnen spelen dus binnen afzienbare tijd zal er voor mij geen voordeel van pokerstrategy meer zijn en visa versa :)

mja, handjes posten tot NL25 gaat met brons denk ik he ? Vermits ik daar nog een eind vanaf ben, is er dat nog..

Beantwoorden
Citeren
Orodin

Hey oewems,

Ik heb even gekeken, maar volgens mij hebben we jou geen 'standaard antwoorden' gegeven in de tickets (sterker nog, we voorkomen juist zo veel mogelijk dat antwoorden als 'standaard' geïnterpreteerd kunnen worden). We hebben geprobeerd je zo veel mogelijk informatie te geven over wat de reden kan zijn dat je geen StrategyPoints meer ontvangt van PokerStars.

Helaas hebben wij hier vandaan ook niet alle informatie bij de hand, en dit is de reden dat we leden soms moeten doorverwijzen naar de klantenservice van een pokerroom. Het liefst zouden wij dit ook anders zien, want hoe beter iemand bij ons geholpen is, hoe liever we het hebben.

Voor wat betreft Unibet Poker: wanneer je daar ooit een account hebt aangemaakt, zijn er wel mogelijkheden voor het re-tracken van een account daar. Hier zitten echter voorwaarden aan, en Unibet Poker bekijkt ieder geval apart. Er is dus geen garantie te geven dat dit gaat lukken.

De voorwaarden voor re-tracking bij Unibet Poker zijn als volgt:
1. Je mag jouw account bij Unibet Poker niet via een andere affiliate hebben aangemaakt;
2. Je bent langer dan 6 maanden inactief geweest bij Unibet Poker.

Ook voor dit geval wil ik je vragen even een ticket aan te maken, zodat we met deze aanvraag aan de slag kunnen.

Ik hoop je hierbij toch zo compleet mogelijk te hebben geholpen. Mocht je echter aanvullende vragen hebben, laat het dan zeker even weten, zodat we je verder kunnen helpen.

Groetjes,
David

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

Mijn tickets zijn zeker gelezen en voorzien van een persoonlijk antwoord en ben zelf ook altijd dankbaar geweest voor de antwoorden.. zal je ook wel gelezen hebben :)

Ik houd gewoon niet van helpdesks (zoals niemand allicht) en ik ga er vanuit als jullie actie ondernemen het wat meer gewicht en snelheid heeft dan bij een mail van één enkele klant :).. Ik snap natuurlijk ook wel dat je niet voor elk visje kan springen...

Ben altijd tevreden geweest over pokerstrategy en zou er dan ook graag tracked blijven spelen of dit in orde gaat komen is mijn bezorgdheid.. antwoord van beide supports van de pokerclients zal dit uitwijzen waar ik nu dus op aan't wachten ben...

Mijn ergernis ligt voorbij bij de pokerclients. Het is ergerlijk dat er vaak zomaar dingen worden afgesloten en geregeld worden zonder dat men(pokerclients) even een seintje geeft. Eerst William hill die Belgen weert waardoor ik de rest van mijn bonus niet vrijgespeeld krijg (waar ik dan gelukkig toch nog een beetje heb kunnen van recupereren maar byebye winnings) en nu stars die ook even een beslissing maakt terwijl ik van in het begin heb aangegeven bij hen waarom ik onder mijn huidige account speel. (ik kon namelijk gewoon niet meer op de vorige (weet al nimmer hoe het zat maar .com platform en wachtwoord-kwesties).. mja maar in beide gevallen valt het wel weer naar mezelf te verwijzen als je wil dus geen klachten hier :)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Hey Oewems,

Wat betreft Unibet.be. Als je daar alleen een langere tijd geleden een account had, maar nog geen apart Unibet.be account hebt, dan kun je momenteel gewoon een account openen bij Unibet.be via onze link in de handleiding voor spelers uit België:

http://nl.pokerstrategy.com/unibet/download/

Rene

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

Ik heb naar support gemaild om te vragen of ik een account en dat blijkt zo, support zegt me te spelen op de oude account, (heb echter geen accountgegevens meer of het e-mailadres waar het op geregistreerd staat dus dat heb ik nu even opgevraagd en wacht ik nog op.)

Ik wil niet een nieuwe account maken om dan na 2 maand weer troubles te hebben... Ben je zeker ? :)

Beantwoorden
Citeren
oewems Topicstarter
oewems

Net bevestiging van stars dat tracking en privileges hersteld zijn, oorzaak en reden van rechtzetting onbekend :) maar als het in mijn voordeel is mogen ze doen wat ze willen..

Dus laat ik Unibet nog maar even voor wat het is.. Eerst een BR bij elkaar spelen voor een eventuele depositbonus.. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81

Nice om te zien dat het opgelost is. Hopelijk krijg je nu snel je eerste punten _cool:

Beantwoorden
Citeren