Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

tijdperk voorbij.

29 Berichten
12 Gebruikers
2 Reacties
5,981 Weergaven
raymond20001
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Nou, ik heb een hele tijd freerolls gespeeld. Toen mijn vrouw zwanger raakte heb ik dat flink afgeschroefd, en was zelfs gestopt. Ivm tijdgebrek toen overgeschakeld op cashgamen, en broke gegaan.

Nu, sinds een paar weken ben ik weer begonnen, en ik moet toegeven dat het begin me zwaar tegenviel. Toch lijkt het erop dat ik er weer in aan het komen ben. En ik moet zeggen dat het verschil niet zo heel groot is met een paar jaar geleden. Tuurlijk, het is freerollen, maar toch hoort het bij het gehele toernooicircus. Op elk level heb je spelers die op de een of andere manier niet hoger of lager kunnen of willen spelen. Hierbij hoort dus een bepaald niveau. Ik denk niet dat een tijdperk voorbij is. Je moet je doorlopend aanpassen, en als je dat voor elkaar hebt zul je zien dat het gaat als voorheen. Geldt voor freerollen, geldt voor de deepstacktoernooien, geldt voor elke discipline.

Aan je spel werken, zoals ook SDK zegt.

ok, duidelijk, heb je nog tips voor van die all-in shoutout toernooien?

Beantwoorden
Citeren

All-in shoutout toernooien? Nooit van gehoord, lol. Maar als dat zoiets is als laatst op 888, dan zou ik zeggen: speel er zoveel mogelijk voor zo min mogelijk geld.

Beantwoorden
Citeren
Ipponmaster
PokerStrategist

Lang geleden!:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Nou, ik heb een hele tijd freerolls gespeeld. Toen mijn vrouw zwanger raakte heb ik dat flink afgeschroefd, en was zelfs gestopt. Ivm tijdgebrek toen overgeschakeld op cashgamen, en broke gegaan.

Nu, sinds een paar weken ben ik weer begonnen, en ik moet toegeven dat het begin me zwaar tegenviel. Toch lijkt het erop dat ik er weer in aan het komen ben. En ik moet zeggen dat het verschil niet zo heel groot is met een paar jaar geleden. Tuurlijk, het is freerollen, maar toch hoort het bij het gehele toernooicircus. Op elk level heb je spelers die op de een of andere manier niet hoger of lager kunnen of willen spelen. Hierbij hoort dus een bepaald niveau. Ik denk niet dat een tijdperk voorbij is. Je moet je doorlopend aanpassen, en als je dat voor elkaar hebt zul je zien dat het gaat als voorheen. Geldt voor freerollen, geldt voor de deepstacktoernooien, geldt voor elke discipline.

Aan je spel werken, zoals ook SDK zegt.

ok, duidelijk, heb je nog tips voor van die all-in shoutout toernooien?

Daar heb je geen tips voor nodig. Dat is het enige wat je kunt doen is hopen dat het geluk aan jouw zijde is tijdens het toernooi :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Ipponmaster
Lang geleden!:f_drink:

Haha, onder welke steen kom jij opeens vandaan na al die tijd? :f_biggrin: :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is een goede vraag. ben benieuwd of je er snel antwoord op krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Luckymiss25
Legacy Member

Je hebt nu ook een hoop mensen die iedere hand all in gaan. Persoonlijk vind ik dat relatief irritant omdat ik zelf dan niet normaal kan spelen.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Yes, tijdperk voorbij:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door advancedTN1984
Yes, tijdperk voorbij:f_drink:

NO WAY