Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

vraagje

3 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
366 Weergaven
tjingz
Poker Player

_mad: Hoi iedereen,ik heb een vraagje.Ik speel een tijdje online poker op micro limit en merk dat ik er weinig van bak terwijl ik best wel kan spelen. Ik speel zonder grappen 5 jaar actief online poker (pokerstars/fulltilt) maar mijn bankroll staat nog steeds 0,0 winst!
Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee ligt het aan mij ligt het aan de site??Is dit normaal in de pokerwereld?
Ps badbeats suckouts die ken ik allemaal wel en ik begrijp dat ze onvermijdelijk zijn maar 5 jaar is ook best lang tog???
Groetjes N

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
ilgenio86
PokerStrategist

Hey tjingz,

Dan denk ik persoonlijk dat je echt je spel eens gaat moeten herevalueren. Want uiteindelijk komt het erop neer dat iedereen bad beats en suckouts krijgt, ook iedereen krijgt goeie en slechte handen. Anders kan het ook zijn dat je tiltgevoelig bent en je best goed speelt tot je een bad beat krijgt en dan je br erdoor jaagt.
Dus is ook wel heel belangrijk dat je echt weet waar je fouten liggen. Ook kan het zijn dat je brm niet goed is en je dus gewoon door variance broke gaat.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik heb de thread verplaatst naar de vraag & antwoord sectie. Aangezien de feedback sectie is bedoeld om feedback te geven aan PokerStrategy en dat is hier andersom nodig. Ook kunnen andere leden je thread dan eerder vinden.

Verder is het ook handig om te weten wat je speelt, zodat ik jouw beter kan helpen met het verbeteren van je spel d.m.v. het geven van goede artikelen en video's bijvoorbeeld.

Beantwoorden
Citeren