Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] why

6 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
436 Weergaven

ik geraak niet door de ID-check!!
al 2x niet en alles klopt

5 reacties
Benjike316

Hoi mathi6tje

Waarom je niet door de ID-check geraakt kan ik niet zeggen. Wanneer je denkt dat alles klopt en je zou moeten slagen, kan je nog altijd proberen om een ticket te versturen naar onze klantservice.

Groetjes
Benjamin

Hoi mathi6tje,

Jammer dat je ID-check niet is goedgekeurd. Onze fraude afdeling voert deze checks uit en wij horen niet wat de precieze reden is. Maar voorbeelden van redenen tot afkeuring zijn: mensen die nog geen 18 zijn, valse/verkeerde identiteispapieren en mensen die proberen meerdere accounts aan te maken om het startkapitaal meerdere keren te ontvangen.

Oorspronkelijk gepost door Nordin
Hoi mathi6tje,

Jammer dat je ID-check niet is goedgekeurd. Onze fraude afdeling voert deze checks uit en wij horen niet wat de precieze reden is. Maar voorbeelden van redenen tot afkeuring zijn: mensen die nog geen 18 zijn, valse/verkeerde identiteispapieren en mensen die proberen meerdere accounts aan te maken om het startkapitaal meerdere keren te ontvangen.

ja oe zoe da kome?
ken gelek al 3x geslaagd voe de quiz
ma geen enkele keer goed gekeurd
dan is het niet moeilijk é da je meerdere accounts aanmaakt
ik wil ik gewoon die $50 hoor.
De site is gewoon niet correct
ik heb direct van de eerste keer de juiste foto's gestuurd.

1. leeftijd te zien (identiteitskaart)
2. adres (identiteitskaart)
3. en nummer op buzzy-pas
...

krikke482

Jij word later vast een goede scammer :]

wauss

ik denk dat je het nog 7x moet proberen. dan krijg je het waarschijnlijk wel. :facepalm:

als je het bij de 1e keer niet krijgt ga je het niet krijgen door nieuwe accounts te maken en nog eens te proberen. dat is juist hetgene waar ze naar zoeken. mensen die meerdere accounts maken :facepalm: