Skip to forum
Notifications
Clear all

[Closed] Studia

27 Posts
21 Users
0 Reactions
1,458 Views
eLTech

Napisane przez mariuszl2
Budownictwo, elektronika, automatyka. Najtrudniejsze rzeczy jakie mozna studiować ale fach w ręku masz potem.
Jak sie dostaniesz to idz gdzieś na infe, ciężko sie dostać bo modna jest, ale za to studia łatwe.

zapraszam na łatwe studia informatyczne na samogloskach agh :)

babel92

Napisane przez hellYeahEnT
Nie idz na techniczne bo nie ma DUP w ogole. Polecam jakas akademie ekonomiczna czy cos w tym stylu bo tam jest fest :f_biggrin:
+1 :D
Ja jestem w technikum ekonomicznym i na 27 osób mam 21 lasek :f_cool:
W ogóle ekonomia moim zdaniem jest bardzo ciekawa - sam chcę się rozwijać właśnie w tym kierunku :)

kamil90

u mnie na zarzadzaniu srednio na grupe 30 osobowa jest 20 dupek :D

Moim zdaniem jedyny słuszny kierunek to studia techniczne. Ogólnie to nie ważne co tylko żeby były techniczne, ale ja polecam Automatykę i Robotykę, Mechanikę i Budowę maszyn itp. coś z mechaniką związane. Mogą być też z elektroniką i infą zależy w czym się lepiej czujesz.

Ja teraz kończę Automatykę i Robotykę i się o nas zabijają. Jak się obronisz i robiłeś coś wcześniej, udzielałeś się to Ci nawet wykładowcy pracę załatwią :) Ogólnie jest mało inżynierów i będzie na nich jeszcze większy popyt.

yuntian

Prawda, prawda, jednak warto wspomnieć o najważniejszej rzeczy - zazwyczaj na takich studiach ciężko się utrzymać i to nie przez kaprysy wykładowców, a nadmiar i poziom trudności materiału.

Jest nawet takie powiedzenie:

"Lepiej ch**em orać ziemie, niż studiować na BeeMie" _p:

Poza tym, czy jedynie słuszne... Wydaje mi się, że chociaż 30-40% materiału przedstawianego na studiach powinno być dla kogoś (studenta) interesujące, aby później mógł iść w tym kierunku (specjalizacja itp.).