Przeczytałem i zaakceptowałem zasady stakingu. Rozumiem, że PokerStrategy.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za umowy i transakcje przeprowadzane między użytkownikami. PokerStrategy.com nie będzie pomagało w rozwiązywaniu potencjalnych problemów między użytkownikami w tym dziale, ani wyciągało z tego tytułu konsekwencji.
https://forums.pokerstrategy.com/pl/forum/thread.php?postid=1302883#post1302883
Witam
Poszukuję osób do Stakingu mojej niedzielnej sesji mtt na PokerStars.
Coś o sobie
Dotychczas grałem średnie stawki mtt na FTP nick (PieknaSprawa) niestety jak mozna sie domyśleć mam zamrożone środki do gry. (Posiadam kilka K$ na PokerStars więc nie sprzedaje udziałów do mniejszych turniejów). W pokera gram od 2,5 roku były wzloty były upadki. Kilka razy miałem już dosyć pokaźnego rolla niestety nie trzymałem się BM i bustowałem. Jednak od tego roku nastąpił przełom w podejściu mindsetowym jak i znacznym ulepszeniu swojej gry. Miałem kilka live coachów z Lechrumski które pokazały mi nad czym muszę pracować i jak to osiągnąć. Poświęciłem dużo czasu na analizowanie swojej gry, wykupiłem kilka pakietów z filmikami szkoleniowymi na zagranicznych stronach. No i na wyniki nie trzeba było dużo czekać. W styczniu grałem jeszcze freerolle a do maja uzyskałem profit $25k grając średnie stawki mtt. Nie osiągnąłem tego przypadkiem, nie shipnąłem jednego dużego turnieju. Krok po kroku robiłem deep runy w wielu turniejach.
Nie wiem dokładnie ile ale wydaje mi się, że spokojnie miałem kilkanaście FT w turniejach z ponad 2k uczestnikami w tym roku. Także mam doświadczenie w turniejach ze sporym fieldem.
Każdy kto gra mtt wie, żeby wygrać turniej trzeba mieć szczęście jeśli ja będę miał to szczęście to będę umiał mu dopomóc a pieniądze z każdych tych turniejów na finałowym stoliku są naprawdę duże. Dodatkowym moim atutem jest to, że dawno nie grałem dużej sesji w niedziele więc chęć do gry jest ogromna co napewno sprzyja dobrym wynikom :>.
Moje wyniki