Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Hm2 + HR Calculator

14 Posty
5 Użytkownicy
0 Reakcje
1,199 Wyświetlenia

Siemka na początek chciałbym się zapytać czy istnieje w ogóle możliwość ogarnąć te 2 programy bez wieszania się kompa? :thinking:

Jest to bardzo uciążliwe podczas analizy kiedy 3/4 czasu trzeba poświęcić na samo czekanie, aż HRC zrobi obliczenia.Już nie mówiąc o ścinach hm2 podczas sesji co jest mega tiltogenne. Próbowałem wcześniej dokupić ram, oczyścić kompa ccleanerem i gruntownie sprężonym powietrzem - niestety bez większych efektów.

Nie znam się niestety za dobrze na kompach, ale słyszałem, że dysk SSD jest ponoć dobrym rozwiązaniem? Zastanawiałem się również nad kupnem nowego procesora, problem w tym, że nie za bardzo ogarniam ten temat :(

Screen z EVERESTA:

Spoiler

Może ktoś miał podobny problem i może coś poradzić?

Odpowiedz
Cytat
13 odpowiedzi

Podbijam. Zna się może ktoś tutaj na kompach i podpowie jaki procesor dokupić(do 1000zł ;)), żeby wszystko płynniej chodziło?

Odpowiedz
Cytat
fessnic

Witam
Po 1sze to nie wiadomo co za plyte glowna masz (albo stara wersja Everesta albo niezainstalowane stery chipsetu)
Po 2gie poki nie wiadomo jaka plyta to nie wiadmomo jakie procki obsluguje , oraz jak wysokie SATA.
Po 3cie dysk SSD znacznie przyspiesza kompa, w szczegolnosci gry plyta glowna obsluguje SATAIII.
O dyskach SSD poczytasz w temacie o kupnie laptopa.

Odpowiedz
Cytat

Napisane przez fessnic
Witam
Po 1sze to nie wiadomo co za plyte glowna masz (albo stara wersja Everesta albo niezainstalowane stery chipsetu)
Po 2gie poki nie wiadomo jaka plyta to nie wiadmomo jakie procki obsluguje , oraz jak wysokie SATA.
Po 3cie dysk SSD znacznie przyspiesza kompa, w szczegolnosci gry plyta glowna obsluguje SATAIII.
O dyskach SSD poczytasz w temacie o kupnie laptopa.

Płytę sprawdziłem - Asus P5QL PRO i z tego co widzę to jest to SATA2.