Skip to forum
Notifications
Clear all

Nowy net - uTorrent problem

8 Posts
7 Users
0 Reactions
2,021 Views
Drus92

Siemano
Jestem połączony do sieci w akademiku, net szybkość, aż nadto, ale niestety nie wiem czy to sprawka administratora - nie pobierają mi się pliki w utorrent. Wszystko było ok aż do momentu podłączenia sie pod nowego neta. Prawdopodobnie "funkcja" ta została odgórnie narzucona. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć prawdopodobnie istnieje możliwość obejścia tego pieruństwa poprzez zmianę portu na np. 80 (HTTP). Jestem totalnym laikiem i jeżeli ktoś ogarnięty wie o co chodzi byłbym bardzo wdzięczny za porady.

Reply
7 replies
salyk

Jak to obejść - nie wiem.

Mogę Cię jednak upewnić w Twoich przypuszczeniach, że to raczej sprawka admina. W większości akademików zablokowana jest możliwość pobierania plików z torrentów.

Reply
Asura2006

wykup sobie premium na jakimś serwerze typu rapidgator/netload/freakshare itd

będziesz mógł ściągać często z maksymalną prędkością i wg. polskiego prawa nie będzie to nielegalne (bo przy ściąganiu nie udostępniasz tak jak to się dzieje w torrentach)

Reply
mariuszl2

Akademiki mają często sieci wymiany plików pomiedzy użytkownikami np. DC++. Sprawdź czy u ciebie to jest.

Reply
Drus92

Pobiera normalnie gdy przez tą stronkę się pobiera: http://www.vtunnel.com/
Co do DC++ muszę to ogarnąć czy jest

Reply
elvisp85

jak sciagasz z torrentów w akademiku to zamykaj drzwi na noc, zeby nie obudzili cię o 6 rano koledzy w wydziału przestepczosci gospodarczej

Reply
innocent2102

Napisane przez Drus92
Siemano