Skip to forum
Notifications
Clear all

[Closed] Witam ;)

3 Posts
3 Users
0 Reactions
288 Views
GrS11

W oczekiwaniu na dobrą rękę postanowiłem w końcu przywitać się ze wszystkimi użytkownikami forum.

Mam na imię Artur, w Holdem'a gram towarzysko ze znajomymi od ponad 3 lat. Wciągnąłem do gry kilku znajomych, a jeden z nich powiedział mi o możliwości uzyskania kapitału startowego w wysokości 50$ za darmo po rozwiązaniu quizu. Z racji, iż wcześniej wpłacałem pieniądze na PKR, oraz Poker Start, jednak okazało się to trwonieniem moich zarobków postanowiłem spróbować swoich sił w quizie, a następnie jeżeli uda się go zdać stawić czoło innym graczom po raz kolejny. Quiz rozwiązałem, jednak muszę przyznać, że nie bez problemów. Pomocne okazały się poradniki i strategie ze strony :)

Jako mój room wybrałem Full Tilt Poker i od kilku dni staram się coś ugrać ;) Idzie różnie (w chwili obecnej 45,50, a było już 59), ale chyba jednak czasami brakuje mi trochę szczęścia :(

Co raz bardziej wprowadzam się w świat "zawodowego" pokera i muszę przyznać, że co raz bardziej mnie intryguje, a wielu rzeczy po prostu nie wiedziałem. Poker Strategy nauczyło mnie w krótkim okresie wielu rzeczy, a mam zamiar nauczyć się ich jeszcze więcej.

I to by było na tyle :) Pozdrawiam wszystkich :)

EDIT: Właśnie dostałem KK, może w nagrodę za powitanie ;)

2 replies

Cześć Artur,

witam Cię serdecznie na forum i zachęcam do częstego odwiedzania naszej strony.
Poker to bardziej skomplikowana gra, niż by się wydawało na pierwszy rzut oka. Ale jeżeli uda Ci się opanować wiedzę i będziesz ją potrafił odpowiednio zastosować, to będzie to procentowało w postaci wyższych wygranych. Wielu graczy na początku swojej kariery sądzi podobnie do Ciebie, że poker to nic trudnego i popełnia wiele błędów, które Ty możesz wykorzystać, gdyż masz większą wiedzę pokerową od nich.