Skip to forum
Notifications
Clear all

Witam

4 Posts
3 Users
0 Reactions
315 Views
Rysiul86

Hej nazywam się Piotrek i mam nadzieje ze sie czegos od was naucze :) Gram na PokerStars turnieje MTT od początku roku ale bez większych sukcesów. Lubie turnieje The Big 5,50 zaczyna się codziennie o 15:00 i ta godzina mi odpowiada :) Generalnie to wcześniej grałem The big 4,4 ale godzina 23:30 o której się zaczyna jest kosmiczna :P

Generalnie to gram tak 2 razy w tyg przeważnie w weekend bo wtedy sa The Bigger i wieksze wygrane :D.

Pozdrawiam wszystkich

Reply
3 replies
ikarPL

Witam i do zobaczenia przy stole (chociaz ja akurat za 5,5$ jeszcze nie gram bo jestem za slaby ;-)))

Reply
galer

Cześć Piotrek! :)

Witamy na forum! Widzę, że zarejestrowałeś się już jakiś czas temu, ale dopiero teraz postanowiłeś się "ujawnić".
Zapewniam Cię, że to dobra decyzja i znajdziesz tutaj wiele świetnych filmów, artykułów, a także nowe pokerowe znajomości.

Większość graczy odradza MTT na początek przygody z pokerem ze względu na bardzo dużą wariancje i spory bankroll, który trzeba posiadać, by grać takie turki.
Jeśli rzeczywiście jesteś początkujący, to może dobrze rozważyć przesiadkę np. na strategię NL BSS, lub SnG, które przygotują Cię do przyszłych gier MTT?

Jeśli jednak chcesz koniecznie grać turnieje MTT, to polecam zapoznać się z filmem wprowadzającym do tej odmiany: Jak grać turnieje wielostołowe MTT?

Niestety więcej filmów nie jest dostępnych dla poziomu BASIC i żeby je obejrzeć musisz wyrobić choćby brązowy status. Jest to jednak naprawdę proste i nie zajmuje dużo czasu, a raz zdobyty brąz już zawsze zostanie przy Twoim nicku. :)

O naszym systemie statusów i punktów możesz przeczytać TUTAJ. A jak już uda się wyrobić brąz, to zapraszam do obejrzenia serii filmów MTT:

Monday sweat with pyszalek - część 1
Monday sweat with pyszalek - część 2
Monday sweat with pyszalek - część 3
Monday sweat with pyszalek - część 4

Micro MTT Leakfinder część 1
Micro MTT Leakfinder część 2