Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam!

10 Posty
3 Użytkownicy
0 Reakcje
486 Wyświetlenia

Nazywam się January (tak wiem, świetne imię -,-) i lat liczę prawie 20. Jestem w klasie maturalnej technikum elektronicznego. Aktualnie stoję na rozwidleniu i zastanawiam się, w którą stronę zrobić krok tj. wyjazd za granicę czy studia techniczne, ale nie o tym ten temat.

Jakiś czas temu trafiłem na bukmacherkę, ale po wydaniu 20zł i utracie ich na drugi dzień doszedłem do wniosku, że to nie ma sensu, bo jest to hazard, a na tym zarabia tylko buk. Później natrafiłem, że poker to gra umiejętności (jakieś 3 dni temu) i zacząłem czytać. Aktualnie czekam na darmowe 10$ i w międzyczasie gram freerolle na pokerstars próbując ogarnąć podstawy. Niestety poziom jeszcze basic wiec z bólem muszę czekać na miedź i nowe artykuły.

Dlaczego w to gram? Nie będę pisał to samowychwalańczych rzeczy, ale w skrócie uznałem, że to może być gra dla mnie. Czy będzie? Mam nadzieję, bo życie pokerzysty wydaję się być interesujące. Do tego istotnym faktem są pieniądze, a raczej ich brak. Nie będę mówił, że tak nie jest. Jeśli mam zostać studentem to potrzebuje jakiegoś źródła gotówki, bo za wiele już widziałem co można dostać za pieniądze, a życie za 600zł miesięcznie mi się nie widzi dlatego w przeciwnym wypadku raczej wybiorę życie na obczyźnie.

Planów nie mam żadnych, jestem kompletnym świeżakiem więc nie będę pisał jakie gry preferuję.

To chyba tyle, jeśli kogoś coś zainteresuje to mogę rozwinąć myśl, a jak nie to zwykłe cześć wystarczy.

High Pjona!

Odpowiedz
Cytat
9 odpowiedzi

Cześć January,

witam Cię serdecznie w naszym gronie _thumbsup:

Rzeczywiście, Twoje imię jest niepowtarzalne.

Skoro jesteś na rozdrożu i nie wiesz, w którą stronę pójść oraz nie wiesz, jaka forma pokera najbardziej będzie Ci odpowiadać, to przeczytaj sobie poniższy artykuł omawiający różnice pomiędzy odmianami pokera:

-> Jaki rodzaj Texas Hold`em najbardziej ci odpowiada?