Przejdź do forum
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Witam

15 Posty
6 Użytkownicy
0 Reakcje
787 Wyświetlenia

Witam, mam na imię Norbert . W pokera gram od roku, głownie była to gra na żetony. Przeczytałem już kilka książek o tematyce pokera. Każdemu początkującemu mogę polecić "Poker jak grać żeby wygrać" Jana Meinerta.
Właśnie zapisałem się na bonus w Net Bet Poker, ale na razie muszę czekać na przelew.
Mam nadzieję, że moja przygoda z pokerem potrwa jak najdłużej, następnym krokiem będzie gra na pokerstars.

Odpowiedz
Cytat
14 odpowiedzi
trzasku

Cześć Norbert,

Również bardzo serdecznie witam Cię na forum. :fdrink

Też czytałęm Jana Mainerta. :fdrink Zachęcam Cię do sprawdzenia różnorodności naszych poradników tutaj:

Bardzo fajnym rozwiązaniem jeżeli nie lubisz czytać (tak jak ja na początku :f_biggrin: ) to bardzo duża część podstawowych poradników jest także w postaci filmowej (odnośniki do filmów znajdziesz w tekstowych wersjach artykułów). Z filmów mogę Ci bardzo polecić:

Jeżeli miałbyś jakiekolwiek pytania możesz śmiało pisać. Postaram się Ci pomóc jak najlepiej potrafię. :fdrink

Pozdrawiam i życzę dużo asów, :f_cool:
Patryk

Odpowiedz
Cytat

Filmy na pewno w wolnym czasie przejrzę.
Wiesz może ile wynosi bonus w NetBet?
I na jakich zasadach będzie wypłacany?

Odpowiedz
Cytat
Crimson

Hej hawknorbi,

Wszystkie potrzebne informacje na temat bonusu na NetBet znajdziesz tutaj:

Pozdrawiam,
Crimson

Odpowiedz
Cytat

Dzięki, znalazłem odpowiedzi na powyższe pytania :fdrink
Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz której nie mogę znaleźć w linku podanym przez Ciebie. Czy jest ograniczenie czasowe dotyczące pierwszej wpłaty, żeby później można było wypłacić darmową gotówkę, oczywiście jak zrobię te 20 € rake'u.

Na 10 € nadal czekam :(

Odpowiedz
Cytat
Skibcio

Witaj hawknorbi,

Pieniądze wpłyną na Twoje konto w przeciągu 48 godzin od momentu dokończenia rejestracji na PokerStrategy.com.

Masz 60 dni na wpłatę własnej gotówki.