Zum Forum springen
Benachrichtigungen
Alles löschen

[Geschlossen] 1!!!

9 Beiträge
3 Benutzer
0 Reactions
1,041 Ansichten
virac
Beigetreten: 01.01.2009
Poker Player
8 Antworten
virac Themenstarter
virac
Poker Player
virac Themenstarter
virac
Poker Player
virac Themenstarter
virac
Poker Player
Krupsinator
Beigetreten: 24.05.2010
PokerStrategist

Hi virac,

In Germany the 9th of May is no official holiday, although we have a bank holiday this year but this is just a coincidence ( http://en.wikipedia.org/wiki/Feast_of_the_Ascension ).

This of course does not mean that we are Nazis or anything. We just have different days to remember the shadows in the German past.

Kind regards,
Krupsinator

P.S. The language in the German forum is in general German so please refrain from opening further threads in different languages if it is not something really urgent.

blubifu
Beigetreten: 01.12.2008
Oldschool Grinder

Original von Krupsinator

This of course does not mean that we are Nazis or anything.

traurig, dass man sowas überhaupt sagen muss

Krupsinator
PokerStrategist

Stimmt natürlich aber ich wollte trotzdem nicht, dass ers in den falschen Hals bekommt.

@all
Kein Spam bitte. Werden den Thread wahrscheinlich auch nachher zumachen wenn von OP nix mehr kommt.

virac Themenstarter
virac
Poker Player

Die Genossen die Deutschen! Ich fordere dass Sie die Hände gehoben haben und haben sich ergeben!!!
Es ist der GROßE Feiertag, ich erlaube Ihnen, bei uns heute die Parade zu feiern!

Krupsinator
PokerStrategist

Hi virac,

Thank you for this offer.

I think the ones of us who are willing to travel to Russia to celebrate with you will book their flights now and you will see them in a few hours, the others will stay at home drinking beer and eating Sauerkraut.

I will close this thread now as I am pretty sure that you are not really interested in a dialogue with us. Please refrain from opening further threads in the German forum :)

Kind regards,
Krupsinator

Teilen: