Omegle?

  • 46 replies
    • vhallee
      vhallee
      Bronze
      Joined: 30.09.2008 Posts: 1,539
      wow this link has potential! copy paste funny conversations gogoo :heart:
      i will post some asap :D
    • Hlynkinn
      Hlynkinn
      Bronze
      Joined: 14.06.2008 Posts: 4,998
      You: your a dude?
      Stranger: yup
      You have disconnected.


      standard
    • Hlynkinn
      Hlynkinn
      Bronze
      Joined: 14.06.2008 Posts: 4,998
      Stranger: Hi !
      You: hey... your an extremely hot chick am I rite?
      Stranger: Yes !
      You: I win
      Your conversational partner has disconnected.


      standard
    • vhallee
      vhallee
      Bronze
      Joined: 30.09.2008 Posts: 1,539
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: hi
      Stranger: hi
      You: oh wait my mom told me not to talk to strangers
      You have disconnected.
    • vhallee
      vhallee
      Bronze
      Joined: 30.09.2008 Posts: 1,539
      Stranger: Hi
      You: you again?
      Stranger: Fuck yeah
      You: where did you get this number?
      Stranger: You gave it to me
      You: never call here again
      You have disconnected.
    • Vargan
      Vargan
      Bronze
      Joined: 07.03.2008 Posts: 565
      Looking for someone you can chat with. Hang on.
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      Stranger: SOPHIE? waar ben je schat?
      You: Hou van jo!
      Stranger: ja?
      Stranger: wie is jo?
      You: Sophie?...
      Stranger: Ja, die zoek ik hier:p
      Stranger: maar het is een doolfhof
      You: Hou van jo? :I
      Stranger: ach
      Stranger: faker
      Your conversational partner has disconnected.
    • Dragar
      Dragar
      Bronze
      Joined: 09.09.2008 Posts: 2,214
      You: hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
      Stranger: YOU SAY GOODBYE
      Stranger: AND I SAY HELLO
      You: I SAY HELLO
      Stranger: Beatles <3
      You: this is strange..
      Stranger: Yep.
      Stranger: Bye.

      And this one backfired:

      You: I like your T-shirt
      Stranger: thanks
      You: I can see you
      Stranger: i like you pants
      You: am not wearing any
      Stranger: and im not wearing a shirt
      Stranger: so its cool
      You: yup
      Stranger: wanna get fingered?
      You: well since I am a guy... u want to finger me where exactly?
      Stranger: in that case...
      Stranger: wanna play swords?
      You: k you win
      You: bye
    • Snodreliss
      Snodreliss
      Silver
      Joined: 23.12.2007 Posts: 1,280
      You: Hi
      Stranger: hhey!
      You: Omg, today was so sick
      You: Wanna know?
      Stranger: yeah sure
      You: Can't tell you. Sorry.
      You have disconnected.
    • Kimber88
      Kimber88
      Bronze
      Joined: 08.07.2008 Posts: 1,333
      Connecting to server...
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      Stranger: ontd
      Stranger: rules
      Stranger: your
      Stranger: world
      Your conversational partner has disconnected.
    • Kimber88
      Kimber88
      Bronze
      Joined: 08.07.2008 Posts: 1,333
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: hiiiii
      Stranger: sup
      You: suppe
      Stranger: soup!!!
      You: yea
      Stranger: how are you
      You: good
      You: u
      Stranger: fine
      Stranger: m or f?
      You: m
      Stranger: :(
      Your conversational partner has disconnected.

      Completely standard.
    • Dragar
      Dragar
      Bronze
      Joined: 09.09.2008 Posts: 2,214
      I am a wizard! :D :

      Stranger: are you buddy from the other long convo about the japanese?
      You: hmm?
      You: I am a wizard
      Stranger: harry potter style?
      Stranger: or lord of the rings style?
      You: Middle Earth style
      You: harry potter is gay
      Stranger: good, good.
      Stranger: know gandalf?
      You: yeah
      Stranger: he owes me a horse.
      Stranger: preferably that white one
      You: will ask him when I see him again
      Your conversational partner has disconnected.

      You: hi
      You: where are you from?
      Stranger: i'm famous.
      Stranger: you won't believe me, but i am.
      You: I am famous too
      You: I am a wizard
      Stranger: ok, that's so freaking gay, man. shit.
      Your conversational partner has disconnected.

      You: hi
      Stranger: wanna cyber?
      You: sure
      Stranger: asl?
      You: 210, m, Middle earth
      You: /casts level 3 erotism
      You: feeling it?
      Stranger: lol nty
      You: I am a wizard
      Your conversational partner has disconnected.

      You: hi
      Stranger: yo!
      You: where are you from?
      Stranger: cali, you?
      You: Middle Earth
      Stranger: I JUST MOVED FROM THERE!
      You: really? I am a Wizard.
      You: I know a lot of people in Middle Earth
      You: are you a hobbit?
      You: or human?
      Stranger: hobbit
      Your conversational partner has disconnected.


      K enough of this now... will think of something else to be soon :)
    • Dragar
      Dragar
      Bronze
      Joined: 09.09.2008 Posts: 2,214
      2012 paranoia:

      Stranger: hi
      You: 2012 is close
      You: are you prepared?
      Stranger: can't wait
      You: our true lords will return
      Stranger: I've been growing tired of living
      You: you won't die
      You: you just need to be prepared
      Stranger: in this life I mean
      You: our DNA will reach its full potential
      Stranger: sweet
      Stranger: now I definitely can't wait
      Stranger: cuz right now its at 40
      Stranger: i nedd 100
      Your conversational partner has disconnected.

      You: The end is near!
      Stranger: Oh really?
      You: 2012 is coming
      You: end of the world as we know it
      You: are you prepared?
      Stranger: That's fake
      You: no its not
      You: I have seen our true lords
      You: they are coming back
      Stranger: To much people are worying
      Stranger: Just enjoy life..
      You: who you think build the pyramids?
      Stranger: ;)
      You: the sings are everywhere!
      You: signs
      You: you should prepare...
      Stranger: Ok so tell me this.. Who would've ever though we would have all this when the world first came with just natural stuff and cavemen?
      You: noone... they helped us
      You: and now they are coming back
      You: to make us slaves
      Stranger: Surre
      Stranger: You worry to much
      You: I have seen them...
      You: I was abducted when I was 15
      Stranger: Get a life.
      Stranger: Seriously and ENOJOY LIFE
      Stranger: Haha
      Stranger: okie doike
      You: I have a life.. its devoted to warning people
      You: then end is near
      You: we have to prepare
      Stranger: Byeee
      You: dont go wait
      You: PREPARE!
      Your conversational partner has disconnected.



      I am a sad sad person... maybe I should play more poker haha
    • delete461
      delete461
      Bronze
      Joined: 04.07.2008 Posts: 1,036
      Stranger: hi
      You: wtf
      You: how did you get in here
      Stranger: the door
      You: who left the fucken door open
      Stranger: earl the midget
      You: i like midget porn
      Stranger: thats where he was going
      Your conversational partner has disconnected.

      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      Stranger: toast?
      You: no im not
      Stranger: positive?
      Stranger: heard you were?
      Stranger: ever had sex with toast?
      You: no sorry
      You: i tried
      Stranger: did it work?
      You: not really
      You: hot dog buns are better
      Stranger: mm neither
      Stranger: orly! o.0 *grabs hotdog bun*
      You: until you get hungry that fucking hurts
      Stranger: rofl
      Stranger: i bet
      Stranger: a/s/l? or you a secret FBI agent?
      If the above message says you have been reported to the FBI, it is not legitimate. Please ignore it
    • delete461
      delete461
      Bronze
      Joined: 04.07.2008 Posts: 1,036
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: hi
      Stranger: asl
      You: what did you call me
      You: youre the asshole
      You have disconnected
    • nafar84
      nafar84
      Bronze
      Joined: 20.09.2008 Posts: 546
      First experience:

      You: how come u always keep popping up..
      You: thought this thing was random
      Stranger: II like you :(
      You: creepy!!
      Stranger: that's whty
      Stranger: no it's not
      You: i've never had a stalker
      Stranger: it's chemistry!
      Stranger: now you do
      You: it's only chemistry if ur a hot chick
      Stranger: well at least I'm a chick
      Stranger: feathers and all that
      You: i'll chuck u in the microwave and u'll be hot
      Stranger: but if you want I'll shave them off tho
      You: brazilian style?
      Stranger: ofcourse
      You: yeah that works
      Stranger: well everything else is just.. not that nice
      You: so... why did u cross the road?
      You: or was that your parents
      Stranger: parents did
      Stranger: crossed the road for birthcontrol
      Stranger: too late tho, here I am
      You: ouch...
      You: i feel them
      Stranger: seriously don't feel them
      Stranger: they are dead
      You: KFC?
      Stranger: it's probably illegal to feel them
      Stranger: nah McChicken
      Stranger: KFC is like chick college
    • kingdippy2008
      kingdippy2008
      Bronze
      Joined: 30.08.2008 Posts: 2,107
      lmao this is full of gold, it will be funny when 2 of us run in to each other :P
    • kingdippy2008
      kingdippy2008
      Bronze
      Joined: 30.08.2008 Posts: 2,107
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: Omg not you again
      Stranger: whaaat?
      You: why are you stalkin me?
      Stranger: sorry
      You: you will be
      Stranger: i have a problem with that...
      Stranger: im working on it
      You: i know you have problems
      Stranger: SHUTTTT UP~!!!
      Stranger: WAAAAAAA
      You: fight me
      Stranger: whyyy
      You: dont get cocky
      Stranger: you smell like watermellon though..
      You: you smell like muffin
      Stranger: awww... thats such a nice thing to say :) ))))))))) chins
      You: do people ever tell you that your a bit weird?
      Stranger: every now and then
      You: now and then, is that all?
      Stranger: haha wellllll
      You: its only 2 l's btw
      You: not 6 :/
      Stranger: well im part of a cult that lives underground and we always spell everything with 6 ls
      You: you get wi fi underground?
      Stranger: HELLS YES!
      You: have you got a McDonalds down there 2?
      Stranger: no we eat bugs
      Stranger: its okay.
      You: explains a lot tbh...
      Stranger: i haven't had mcdonalds since i joined 7 years ago
      You: why are you talking about mcdonalds, thats a bit random isnt it?
      Your conversational partner has disconnected.

      lmao
    • p0kerQT
      p0kerQT
      Bronze
      Joined: 28.03.2008 Posts: 1,300
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: hii
      Stranger: hi
      You: whats ur name
      Stranger: from where?
      You: the land of joy
      Stranger: call me Ed
      Stranger: and you?
      You: my name is esmerelda
      Stranger: the land of joy is...?
      You: it can be wherever you want it to be
      Stranger: are you sure? ok... esmeralda...
      You: yes :)
      You: and how are you today
      Stranger: i think you ara in Brasil... the better place in the world...
      You: I've been trying to catch up on my apple eating
      Stranger: it´s fine.... and yours?
      You: good good
      Stranger: work?
      You: 276 more apples to go then im good for the day
      You: i am a horse groomer
      You: but the horses like to eat my apples :(
      Stranger: fine
      You: what about you
      Stranger: you can give then some bananas
      You: thats monkeys dear
      Stranger: i´m a students,,,
      You: studying?
      Stranger: and don´t have horses...!
      Stranger: hahaha
      You: how can u live without horses
      Stranger: jus a iguana
      You: aww
      You: i have a pet iguana called charlie
      Stranger: and some fish
      You: im fattening him up so i can feed him to my snake
      Stranger: mine is Bandida
      Your conversational partner has disconnected
    • p0kerQT
      p0kerQT
      Bronze
      Joined: 28.03.2008 Posts: 1,300
      You're now chatting with a random stranger. Say hi!
      You: :P
      Stranger: lalla

      You: thats my name
      You: SAY MY NAME BITCH
      Stranger: LALLA


      Stranger: LALLA

      Stranger: LALLA
      You: say it louder
      You: BITCH
      Stranger: thats my name
      Stranger: LALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAA
      You: ok ur freakin me out now
      You have disconnected.

      ok it kills some boredom :D