Ga naar het forum
3e keer startkapita...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] 3e keer startkapitaal

15 Berichten
14 Gebruikers
0 Reacties
762 Weergaven
tjongetjonge
PokerStrategist

Hallo tjongetjonge,

Als ervaren pokerspeler en actief lid van PokerStrategy.com ben jij geselecteerd voor onze promotie-testgroep en ontvang je een tweede gratis startkapitaal van $50 bij Full Tilt Poker.

Er zijn verder geen voorwaarden voor dit tweede $50 startkapitaal - je hoeft zelf geen geld te storten en je hoeft niet te slagen voor een quiz zoals bij de eerste $50.

Klik hier en claim nu jouw tweede gratis startkapitaal van $50:

Het is een fijne community hier, voor de 3e keer $50 krijgen :D
Helaas heb ik al een account bij FTP, dus het gaat aan m'n neus voorbij :(

Maar super dat het zo gaat!

Tevens een goed bericht voor de azijnzeikers die het startkapitaal niet krijgen om de een of andere reden, en lopen te jammeren dat het bedrog is :P

14 reacties
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey tjongetjonge,

Jammer dat je al een account had bij Full Tilt Poker, anders was het wel een heel mooie aanbieding geweest... _biggrin:

Helaas zijn er inderdaad toch altijd nog wel mensen die niet geloven dat het aanbod echt is. Hopelijk kun je zo weer een paar mensen overtuigen van ons aanbod _cool:

LiquidCity
PokerStrategist

Waarom heb ik nooit een 2de startkapitaal gekegen :rage:

johninho123
PokerStrategist

Vroeg ik me ook al af:P

LurkerBelow
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Hey tjongetjonge,

Jammer dat je al een account had bij Full Tilt Poker, anders was het wel een heel mooie aanbieding geweest... _biggrin:

Helaas zijn er inderdaad toch altijd nog wel mensen die niet geloven dat het aanbod echt is. Hopelijk kun je zo weer een paar mensen overtuigen van ons aanbod _cool:

Ik heb hem op william hill gehad, en ik sta daar nu op $83 dus het ik kan beamen dat het echt is, ik twijfelde ook toen ik de email kreeg, maar ga ervoor :)

wauss
PokerStrategist

jullie mogen mij wel overtuigen voor een 2e startkapitaal voor WH :D

Copymeistrr
PokerStrategist

Ik kreeg een 2de op PP. Helaas had ik er al account.

Dus misschien kiezen ze de spelers die er al account hebben?
Grapje natuurlijk ;)

Christoph34
PokerStrategist

Leuk ! , hmm ja ik kreeg ook dit leuke aanbod, maar spijtig genoeg had ik ook al een account op Stars, dit is natuurlijk wel het nadeel van deze actie, maar Pokerstrategy kan hier natuurlijk niets aan doen. Het is wel spijtig dat je die $50 niet kan inwisselen voor een $50 op een andere pokerroom.

Achja dan maar hopen dat ik een derde $50 krijg en op een room waar ik nog geen account heb :D

Eigenlijk is PokerStrategy te mooi om waar te zijn! _love:

Oorspronkelijk gepost door wauss

+1

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb al 2x een extra kapitaal gehad maar denk dat een 4e er niet meer in zal zitten. Zeker als je zag hoe ik met de andere om ben gegaan. Verder zijn er weinig rooms waar ik het nog zou kunnen ontvangen. Van de huidige rooms waar je nu een kapitaal kan krijgen alleen bij WH nog geen account (rest bij FTP, Party en Cake al een account waarvan alleen FTP niet is gekoppeld _cry: ).

bobm78
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Last2Act

Oorspronkelijk gepost door wauss

+1

me2.. ik kreeg een 2e op party aangeboden, waar ik helaas ooit al een account heb gemaakt. WH nog niet :D

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Wil ook een 2e startkapitaal!

Wat moeten highroller coaches nou eigenlijk met $50 startkapitaal? Dat is 0,5 BI ofzo?

Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Wat moeten highroller coaches nou eigenlijk met $50 startkapitaal? Dat is 0,5 BI ofzo?

Het is toch een leuk gebaar? Ik heb één startkapitaal ontvangen, en daar genoeg aan gehad. $50 > $600. :D