Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Ik zou niet op de wisselkoers letten, en gewoon uitcashen wanneer het jouw uitkomt.
Als je dat wel doet namelijk ben je (indirect) op de valutamarkt bezig en om daar winst te maken (dwz voorspellen of de koers gaat stijgen/dalen) moet je er al aardig wat vanaf weten.
Uhu zo dacht ik ook al, maar dan dacht ik: ik heb vrienden bij PokerStrategy die zich met dat soort zaken bezighouden. Ik weet dat jullie niet graag vrijgeven wanneer je wat met je geld moet doen want dan werkt het automatisch voor jezelf minder.
Maar ik hoop gewoon op een goede ziel die zijn inzicht even wil delen voor die ene keer. Trouwens ik ben er niet echt exact mee bezig om mijn geld te laten renderen, ik wil gewoon één gunstig moment om uit te cashen horen
Als er iemand met inzicht dat wil delen met mij maar niet op het publiek forum wil zetten, je kan mij altijd PMen.
Horemanske, hoe weet ik dat jij er iets vanaf weet? Hoe weet ik dat je me niet gewoon keihard trollt?
Voor de duidelijkheid, als ik het geld binnen de 3 jaar van moneybookers naar mijn bankrekening kan brengen ben ik al lang tevreden. Maar zoals nonnetje zegt, voor elke maand dat ik het geld laat staan, moet de uiteindelijke opbrengst de rente van een maand kunnen compenseren.