Ga naar het forum
6 man sng top 3 pai...

Meldingen
Alles wissen

6 man sng top 3 paid ! help !

29 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
3,150 Weergaven
ElDenisius
PokerStrategist

Dag iedereen graag had ik op een pokersite gespeeld zoals vroeger op 888 waarbij de top 3 betaald is bij een 6 man sit and go

spijtig genoeg kunnen belgen niet meer op 888.

bedankt op voorhand !

_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
28 reacties
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Niemand die mij kan helpen ???
:(

Beantwoorden
Citeren
raymond20001
PokerStrategist

mss heeft Bodog nog van die sng'tjes

Beantwoorden
Citeren
Blaap
PokerStrategist

DoN? Maar geen idee of deze ook in SH zijn

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Blaap
DoN? Maar geen idee of deze ook in SH zijn

Don's heb je in 6 max formaat, maar of hij dat bedoelt lijkt me sterk :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Raar dat stars dit dan niet zou hebben , ze hebben bijna alle varianten en verschillende stijlen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

PokerStars had DON's, maar er werd vals gespeeld d.m.v. samenspelen en daardoor heb je nu de Fifty50's daarvoor in de plaats.

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

spijtig ik weet dat er zijn op 888 poker, Top 3 is belangrijk voor de winst marge ik val nog vaak op de 3de plaats en spijtig genoeg is er geen payout voor ...

al vast bedankt voor de reacties ik hoop dat iemand mij kan helpen ik heb een klein belonigske voor de persoon die mij kan helpen !

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door raymond20001
mss heeft Bodog nog van die sng'tjes

We are sorry. Bodog is not available from your location.

echt balen :( ik denk dat ik mss wel via iemand uit Brazilie via zijn pc de sng's spelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Voor 6 max sng's met verschillende pay-outs dat 3 spelers uitbetaald wordt ken ik zelf geen enkele room die dat aanbied.
Wel heb je de bekende DON's die bijvoorbeeld op de Ipoker-rooms wordt aangeboden, maar dan krijgen de nummer 1 t/m 3 hetzelfde uitbetaald.
Ik weet niet of je daar een liefhebber van bent?

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Hopelijk krijgt 888 snel weer een licentie het probleem is dat met DON er toch nog anders gespeeld word. Ik zou eens moeten kijken hoeveel ROI ik er mee haal. Toch bedankt.

is het eigenlijk verboden om met een buitenlands ip te spelen op vb 888 ?
(wss domme vraag :p)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe wil je aan een buitenlands IP komen, want dan moet je ook in dat betreffende land zijn volgens mij. Als Belg kun je natuurlijk wel legaal op 888 spelen als je permanent in het buitenland woont. Mits het ook een land is waar 888 poker geen licentie heeft ;)

Verder zou ik gewoon aan je spel blijven werken en e.v.t. een game kiezen dat je beter ligt dan 6 max sng's, want het lijkt me een beetje raar dat je winst moet halen door steeds een 3de plaats te halen in een 6 max sng.

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Ik word nog vaak 3de ... is echt hatelijk hoeveel ik met de beste hand verslaan word wat natuurlijk regelmatig in poker voorkomt. Maar toch ... Ik zal zeker de DON's eens proberen het is gewoon omdat ik bij 888 poker met die 6 man sng's zoveel Roi haalde twas ongeloofelijk maar spijtig genoeg de week nadien was het gesloten voor Belgen met 17 dollar naar + 100 op een paar daagjes was leuk :)

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

khad mijn geld afgehaald ondertussen op pokerstars + 300 van gemaakt maar ik zit wat vast, moeilijke periode in cash games ik blijf al een tijdje rond de 300 hangen en ga weer van cash naar sng's daarmee :)

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA
Oldschool Grinder

Volgens mij kan je met een VPN netwerk of hoe je dat ook noemt doen alsof je uit een ander land komt. Heel veel mensen hebben amerikanen hebben dit gedaan maar denk niet dat het verstandig is omdat je er tegenwoordig niks meer over hoort.

Beantwoorden
Citeren
pmania
PokerStrategist

Mogen Belgen ook niet op http://www.luckyacepoker.com of op http://poker.wsop.com spelen ? Dat is namelijk hetzelfde netwerk 888 pacific, weet niet of er nog meer skins zijn ?
http://en.lotospoker.com/
http://en.poker848.com/
http://es.towertorneos.com/
http://www.wsop.co.uk/

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

kga deze zeker eens testen danku ! :)

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Hoe wil je aan een buitenlands IP komen, want dan moet je ook in dat betreffende land zijn volgens mij. Als Belg kun je natuurlijk wel legaal op 888 spelen als je permanent in het buitenland woont. Mits het ook een land is waar 888 poker geen licentie heeft ;)

Verder zou ik gewoon aan je spel blijven werken en e.v.t. een game kiezen dat je beter ligt dan 6 max sng's, want het lijkt me een beetje raar dat je winst moet halen door steeds een 3de plaats te halen in een 6 max sng.

khaal gewoon meer winst :) daarom zou ik het graag doen mijn roi ligt hoger. Ik heb vandaag de DON's getest, het resultaat is prachtig dankuwel ! :) leuker pokeren bestaat niet lol :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

DON's kunnen best tricky zijn. Zeker op de bubble, want dan beland je al gauw in een 'folding war' i.v.m. cashen belangrijker is dan bijvoorbeeld een clash aan te gaan om de chiplead. Aangezien dat nergens goed voor is als je daardoor het risico loopt om niet te cashen.

Succes met de DON's. Als je ze blijft spelen natuurlijk ;)

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

danku SKD ja kheb er gisteren 15 gespeeld en 13 van gewonnen dus het komt wel in orde :)

Beantwoorden
Citeren