Ga naar het forum
6 man sng top 3 pai...

Meldingen
Alles wissen

6 man sng top 3 paid ! help !

29 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
3,151 Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi resultaat. Welke buy-inn waren ze?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Lijkt me idd mooi reeks, als je dat vol kunt houden kun je leuk centjes met DON's verdienen. Ik kan het weten heb daar ook BR mee op weten te bouwen dus het is zeker mogelijk.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Denk niet dat er licentie zou komen voor 888 , hoop het eigenlijk wel.
Was leuke room en heel veel vis daar.
We wachten ook al meer dan jaar op poker 770 , die zijn het noorden kwijt denk ik :D

Dons , is toch op ipoker ? die 50/50 ik snap die payout structure niet.
Ik moet serieus verkeerd rekenen , m'n vriendin had daar eens opgespeeld en kwam uit op 7 $ dat ze gewonnen had. Versta mij nu nog altijd niet hoe zij daar aan gekomen is :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

DON's is vrij gemakkelijk uit te rekenen. Dat is gewoon het dubbele van de buy-inn. Dus bij een $1+20c krijg je $2 terug op het moment dat je cashed.

Als het gaat om Fifty50's op PokerStars is het wat ingewikkelder, maar is ook niet heel moeilijk. Je wint daar buy-inn(exclusief rake)+aantal chips op het moment dat je cashed/100*$per 100 chips=cash
Voorbeeld: Je hebt op het moment dat je cashed in een $3,50 Fifty50 2.000 chips. Je krijgt dan 10c per 100 chips. Dus krijg je 3,26+2.000/100*0,10=$5,26 uitbetaald.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
DON's is vrij gemakkelijk uit te rekenen. Dat is gewoon het dubbele van de buy-inn. Dus bij een $1+20c krijg je $2 terug op het moment dat je cashed.

Als het gaat om Fifty50's op PokerStars is het wat ingewikkelder, maar is ook niet heel moeilijk. Je wint daar buy-inn(exclusief rake)+aantal chips op het moment dat je cashed/100*$per 100 chips=cash
Voorbeeld: Je hebt op het moment dat je cashed in een $3,50 Fifty50 2.000 chips. Je krijgt dan 10c per 100 chips. Dus krijg je 3,26+2.000/100*0,10=$5,26 uitbetaald.

Dus je krijgt altijd je buy in terug ? Of zie ik het verkeerd ?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als je cashed wel ja. :pokerface:
Al kan het door de rake zijn dat je af en toe minder terugkrijgt dan dat je er in geïnvesteerd hebt. Dat gebeurd bijvoorbeeld als je als je bust samen met de nummer 6 op de 5de plaats. Bij een $3,50 Fifty50 betekent dat je dan $3,26 terug krijgt.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Als je cashed wel ja. :pokerface:
Al kan het door de rake zijn dat je af en toe minder terugkrijgt dan dat je er in geïnvesteerd hebt. Dat gebeurd bijvoorbeeld als je als je bust samen met de nummer 6 op de 5de plaats. Bij een $3,50 Fifty50 betekent dat je dan $3,26 terug krijgt.

Merci voor de uitleg , daarom kwam ik altijd op rare dingen uit. Ik rekende enkel die chips maar dat was constant op verlies draaiend :P

Nu is het me duidelijk ^^ Merci SDK :heart: ( ad sorry for the copy )

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

nog wat werk aan de winkel met posten op het forum sorry :)

Beantwoorden
Citeren
ElDenisius Topicstarter
ElDenisius
PokerStrategist

Mooi resultaat. Welke buy-inn waren ze?

sorry voor de late post, was 1.50$ buyin het laagste op pokerstars.
Het was eventjes een hotrun momenteel draai ik juist iets meer dan break even :)

Beantwoorden
Citeren