Hallo allemaal,
Ik vroeg mij af hoezeer Fatima andere vrouwen heeft beïnvloed om ook te gaan pokeren. Dus vrouwen laat je horen als je beïnvloed bent door Fatima:)
Groetjes,
Melanie
Hallo allemaal,
Ik vroeg mij af hoezeer Fatima andere vrouwen heeft beïnvloed om ook te gaan pokeren. Dus vrouwen laat je horen als je beïnvloed bent door Fatima:)
Groetjes,
Melanie
Oorspronkelijk gepost door Ponykillaah
Onmybike, laat eens van je horen :coolface:!
Is diegene dan beïnvloed door haar?:p
Oorspronkelijk gepost door MelanieGroen
Onmybike, laat eens van je horen :coolface:!Is diegene dan beïnvloed door haar?:p
ja dat was de reden dat ik ging spelen
^^
Maar ja nu is ze al wel oud enzo dus nu gewoon voor $$
EDIT: vind het trouwens echt jammer dat er weinig chick/vrouwen pokeren en hier in de community lijkt me echt cool als er meer van zouden komen!
Oorspronkelijk gepost door onmybike
Oorspronkelijk gepost door MelanieGroen
Onmybike, laat eens van je horen :coolface:!Is diegene dan beïnvloed door haar?:p
ja dat was de reden dat ik ging spelen
^^
Maar ja nu is ze al wel oud enzo dus nu gewoon voor $$![]()
EDIT: vind het trouwens echt jammer dat er weinig chick/vrouwen pokeren en hier in de community lijkt me echt cool als er meer van zouden komen!
![]()
Oh wel super leuk dat je door haar bent gaan spelen! Hoe is dat zo gekomen dat ze jou heeft beïnvloed? Je bent zelf een vrouwelijke pokerspeler toch?:p
Hij gedraagt zich wel een beetje als een bitch de laatste tijd dus het zou een hele hoop verklaren.
Hoezo zou Fatima je trouwens beïnvloeden (niet gericht naar fiets, maar eerder OP) om als vrouw te gaan spelen? Ik snap het niet helemaal. "Oh Fatima speelt poker, en zij is een vrouw. Omdat ik ook een vrouw ben zijn wij allebei totaal 100% hetzelfde en wil ik ook gaan pokeren.".
De reden dat vrouwen niet willen pokeren is omdat ze dan naast kerels zoals mij komen te zitten.
"Ben je tight? In dat geval zal ik m'n grote stack er bij jou wel in shoven.".
En daar zit je dan verplicht 2 uur naast omdat je toevallig het verkeerde toernooitje koos om te spelen.
Maar waarom Fatima? Ik ben toch ook geen fan van...uhm...hoe heet die italiaan die eruit ziet alsof ze moeder hem nog steeds kleed? Ik ben fan van...uhm...mezelf...MISSCHIEN Tom Dwan. Gewoon omdat het een toffe gozer is. Phil Ivey omdat ie alles crushed. En Vanessa Selbst omdat het de enige vrouw is die sick goed kan pokeren (Oh! Sorry Caroline, jij natuurlijk ook :D). Oh! Oh! En Tony G. Ja Tony G, daar ben ik pas echt fan van. Wat een baas die gozer.
Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
Hij gedraagt zich wel een beetje als een bitch de laatste tijd dus het zou een hele hoop verklaren.
Profile details of onmybike
Geslacht
Vrouwelijk
Interesses
poker duhh
Talen
Engels, Nederlands
Hij gedraagt zich wel een beetje als een bitch de laatste tijd dus het zou een hele hoop verklaren.Hoezo zou Fatima je trouwens beïnvloeden (niet gericht naar fiets, maar eerder OP) om als vrouw te gaan spelen? Ik snap het niet helemaal. "Oh Fatima speelt poker, en zij is een vrouw. Omdat ik ook een vrouw ben zijn wij allebei totaal 100% hetzelfde en wil ik ook gaan pokeren.".
De reden dat vrouwen niet willen pokeren is omdat ze dan naast kerels zoals mij komen te zitten.
"Ben je tight? In dat geval zal ik m'n grote stack er bij jou wel in shoven.".
En daar zit je dan verplicht 2 uur naast omdat je toevallig het verkeerde toernooitje koos om te spelen.
Maar waarom Fatima? Ik ben toch ook geen fan van...uhm...hoe heet die italiaan die eruit ziet alsof ze moeder hem nog steeds kleed? Ik ben fan van...uhm...mezelf...MISSCHIEN Tom Dwan. Gewoon omdat het een toffe gozer is. Phil Ivey omdat ie alles crushed. En Vanessa Selbst omdat het de enige vrouw is die sick goed kan pokeren (Oh! Sorry Caroline, jij natuurlijk ook :D). Oh! Oh! En Tony G. Ja Tony G, daar ben ik pas echt fan van. Wat een baas die gozer.
Nou Fatima is door Poker Stars aan het team toegevoegd zodat ze als een soort voorbeeldvrouw kon dienen om andere vrouwen ook te laten zien dat zij best kunnen gaan pokeren. En ik wil erachter komen hoe Fatima op deze manier andere vrouwen heeft beïnvloed om te pokeren, omdat ik er een artikel over wil schrijven:)
Fatima is door Pokerstars toegevoegd omdat ze bekend is en Pokerstars dus beter bekend kan maken hierdoor.
Heeft niet specifiek met vrouwen te maken.
Ja ook omdat ze bekend is, maar ook zeker doordat ze een vrouw is:) en aangezien ik de keren dat ik een toernooi deed de enige vrouw of 1 van de weinige vrouwen was, vraag ik me af of zij er in die tussentijd voor heeft gezorgd dat er meer vrouwen zijn gaan pokeren en waarom ze toen wel opeens gingen pokeren.
Ik ben geen vrouw dus ik kan je niet helpen, maar coach Caroline is wel een vrouw, misschien kent zij nog vrouwelijke pokerspeelsters en kan zij je verder helpen .. dus ik zou zeggen, probeer haar op een of andere manier eens te contacteren ofzo ..
Ik geloof er overigens zelf niet in. Ik ben beginnen pokeren omdat het spelletje zo tof is .. of het nu een vrouw of een man is.. zolang het geniale moves zijn zit ik er van te smullen !
Ben niet beïnvloed door Fatima, zij speelde denk ik nog niet toen ik met poker kennis maakte en dan nog zou dat geen invloed hebben gehad.
Ik heb poker leren kennen door een tv serie met Marcel Luske en Noah Boeken maar het heeft nog wel een tijdje geduurd voor ik ging spelen met playmoney en nog langer eer ik met echt geld ging spelen.
Ik ben toch ook geen fan van...uhm...hoe heet die italiaan die eruit ziet alsof ze moeder hem nog steeds kleed?
ik zou een rolletje stophoest voor hem meenemen
Shir, ik snap jou echt niet. Kan je de link echt niet leggen waarom vrouwen kunnen beginnen spelen doorhaar?!
Gr.
Ik kan het enigszins wel inzien waarom je zou denken dat vrouwen beginnen met het spelen van poker door Fatima. Toch denk ik dat Shinryu in zekere zin wel gelijk heeft dat je het veel algemener moet zien. Fatima is gewoon een bekende Nederlander die door het bedrijven van topsport en het behalen van vele prijzen een positief imago heeft in Nederland. Dit alleen al kan er toe leiden dat men positiever tegen poker in het algemeen aan kijkt.
Daarnaast denk ik nou ook niet dat vrouwen zich zozeer willen spiegelen aan Fatima. Het is nou namelijk niet zo dat Fatima echt een icoon is voor de Nederlandse vrouw. Dan zou je nog eerder Linda de Mol kunnen nemen om maar een voorbeeld te noemen;).
Linda de Mol? Uhm...
Die zie ik ECHT NIET pokeren. Gaat ze de hele tijd dom giegelen terwijl ze de kaarten voor d'r gezicht houdt.
Dus dan maar Fatima...
Icoon zou ik niet zeggen nee, maar ik kan me goed inbeelden dat er een tiental mensen het pokeren eens zijn beginnen opzoeken.
Linda de Mol? Uhm...Die zie ik ECHT NIET pokeren. Gaat ze de hele tijd dom giegelen terwijl ze de kaarten voor d'r gezicht houdt.
Dus dan maar Fatima...
Het gaat ook niet zozeer om welk icoon voor de nederlandse vrouw t word. Het was ook maar een voorbeeld, het zou net zo goed Yolanthe kunnen zijn;)
Bij mij is het niet zo gegaan, maar ik weet zeker dat er wel vrouwen zijn die door haar zijn gaan pokeren. Of door een ander voorbeeld met wie ze zich kunnen/willen identificeren om welke reden dan ook. Dat is hoe de mens werkt.