Ga naar het forum
Betrouwbare rakebac...

Meldingen
Alles wissen

Betrouwbare rakeback

9 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
517 Weergaven
Darqmuse
PokerStrategist

Ik begin maar met mijn excuses want waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld maar ik ben lui! ja verkeeerde mindset jajaja

Maare. 1 van jullie ervaring met een betrouwbare rakeback site?

Ik vraag me af of je hier links mag posten dus als je weet dat het niet mag PM me plx.

Speel op verschillende sites dus ook via hier maak je geen zorgen!

Tnx.

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
PotSplitt
Legacy Member

Cakepoker geeft 36% rakeback en betaalt wekelijks uit :)

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door PotSplitt
Cakepoker geeft 36% rakeback en betaalt wekelijks uit :)

Mja ik heb al een account heelaas..

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Unibet heeft 30% rakeback en kun je ten alle tijde uit laten betalen. (dus wanneer jij dat wil).

Je dient dan alleen je account aan te maken via PS, en dan krijg je bij hun de platinum status die garant staat voor 30% rakeback.

Verder is er ook nog Pokerheaven waar je geloof ik ook 30% rakeback hebt en dat wordt dan maandelijks uitbetaald.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door luca02
Unibet heeft 30% rakeback en kun je ten alle tijde uit laten betalen. (dus wanneer jij dat wil).

Je dient dan alleen je account aan te maken via PS, en dan krijg je bij hun de platinum status die garant staat voor 30% rakeback.

Verder is er ook nog Pokerheaven waar je geloof ik ook 30% rakeback hebt en dat wordt dan maandelijks uitbetaald.

Ook allebij een account. Poker heaven is superlelijk of er is iets mis met mijn computer maar die kaarten zien er allemaal heel onscherp uit. Ze kunnen het beter Poker hell noemen.

Unibet is hetzelfde als 24hpoker waar ik ook een account heb.

Ik zal ff op een rijtje zetten welke pokerrooms mij al hebben gehad...

Pokerstars eu
PKR
Unibet
Titan
Cake
Poker.com
Betfair
Full Tilt Poker
Poker Hell...
24hpoker
Party Poker
William Hill
888poker
Everest poker
Carbon Poker
Paradise Poker
Ladbrokes Poker

Ik zit te denken aan WPT poker.

Wat ik ook belangrijk vind is dat ik hotkeys kan assignen want dat kan bijv. niet op 24hpoker. Irritant voor multitafelen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey,

Als ik zo kijk heb je op merendeel van grotere rooms wel een account. Iig de accounts waar je via PokerStrategy.com directe rakeback kunt krijgen, in plaats van via het VIP-systeem.

Geen idee of Unibet je beetje beviel en hoe lang je er niet hebt gespeeld? Voor zover ik kan zien is dit enige room die af en toe retracken toelaten.

mvg pcbeem _cool:

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

Gewoon FTP, afhankelijk van je status wekelijks RB

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Het ligt ook vooral een beetje aan je volume.

Qua directe rakeback op elk willekeurig moment is Unibet/24hPoker het meest interessante. Je hebt goede software, fishy traffic en de 30% rakeback. Je hebt hier echter wel voornamelijk actie aan de anonieme tafels.

Afhankelijk van je volume zouden anders William Hill of Poker770 nog wel interessant kunnen zijn. Hier kun je wel met hotkeys werken. Voor een lager volume is Poker770 wat beter, omdat zij vaak reloadacties hebben, zoals de cash machine promo, waar je direct $20 cash krijgt bij een storting en bijna iedere maand een van onze depositors freerolls voor een ticket met een waarde van ongeveer $20.

Bij een hoger volume is William Hill interessanter, omdat je dan ook weer kunt meespelen in de Gemstone promotie bijvoorbeeld. Bij deze rooms loopt de rakeback echter via het VIP-syteem en kun je niet zoals bijvoorbeeld bij 24hPoker op elk gewenst moment incashen.

Beantwoorden
Citeren
Darqmuse Topicstarter
Darqmuse
PokerStrategist

Tja mijn volume..

Ik probeer met zo weinig mogelijk op te bouwen ik heb 400 dollar uitgecashed bij pokerstars en 25 euro gestort op 24hpoker en speel max 2 tafels NL2 tegelijk op dit moment.

Het is meer een beetje aanvoelen nog maar vind geen enkele site echt overtuigend de beste keuze.

Het is volgens mij nodig tijd dat er een nieuwe poker room komt die zo vernieuwend is dat al het bestaande daarbij in het niet valt.

Nu is het maar een beetje kopieeren van elkaar. Beetje bij elkaar geraapt zooitje. Vinik dan hoor.

Ik vond PKR.com heel vernieuwend maar dat is dan weer heel langzaam spelen.

Kiezen is moeilijk!

PS: Wat ik supergraag wil is hotkeys gebruiken en niet met mijn muis alles hoeven aanklikken! Dat lukt niet bij 24hpoker zover ik weet. En dat is het grote voordeel van pokerstars en FTP natuurlijk. Maar goed daar wil ik juist weg nu. Als ik hotkeys kon gebruiken zou ik voorlopig zowiezo bij 24hpoker blijven want rakeback gaat snel en makkelijk en veel fish.

Beantwoorden
Citeren