Ga naar het forum
Pokerstars vs Full ...

Meldingen
Alles wissen

Pokerstars vs Full Tilt Poker rakeback?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
436 Weergaven

Ola,

Ik ben benieuwd hoe voordelig de rakeback die je op Full Tilt Poker krijgt vergeleken met Pokerstars over het hele plaatje gezien. Vroeger had FTP een heerlijk rakeback-systeem, maar zou iemand met een klein berekeningetje ofzo kunnen laten zien hoe het nu zit nu Pokerstars FTP heeft overgenomen. Ik zou dit graag willen weten omdat ik een speler ben die veel op de zoomtafels is te vinden en ik dus veel volume maak. Ik speel nu op Pokerstars, maar zat te denken aan een overstap naar FTP =)

Beantwoorden
Citeren
2 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Rakeback overzicht van PokerStars en van Full Tilt Poker.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Rakeback overzicht van PokerStars en van Full Tilt Poker.

Tnx voor je post,ik ben er wel wat wijzer van geworden maar zit nog steeds met vragen :P Mijn vraag is eigenlijk vrij simpel: Als je veel volume maakt op zoomtafels, is het dan beter om op FTP te spelen of op Stars gezien de rakeback? Ik zie dat je als diamond member op FTP 2.5 multiplier hebt voor de rakeback. Dat heb ik nu als Platinum member ook op Stars. Betekent dit nu voor mij dat het allebei gewoon hetzelfde? En waar zijn de bonussen/vip cash rewards het gunstigste als je veel volume maakt? Ben niet zon rekenwonder dus vroeg me af of er iemand is dit voor mij kan uitleggen :)

Beantwoorden
Citeren