Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Black Friday

20 Berichten
15 Gebruikers
0 Reacties
2,391 Weergaven
Yoghi
BlackMember
19 reacties

F5F5F5F5

Ik vind Yoghi en Caroline echt zulke coole personen nu dat ze je het meeste geld hebben en dat ze het minst in paniek raken om dat gedoe.

Oorspronkelijk gepost door eruk
Ik vind Yoghi en Caroline echt zulke coole personen nu dat ze je het meeste geld hebben en dat ze het minst in paniek raken om dat gedoe.

Fans :facepalm:

wauss
PokerStrategist

als ze in paniek raken zijn ze alleen maar verder van huis.

+ ze hebben altijd gezegt dat je een buffer moet hebben als je van poker leeft. voor dit soort dingen hebben ze dus een buffer opgebouwt :D

iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door larszs

Fans :facepalm:

obv level is level?

Gangstahhh
PokerStrategist

Zij zijn juist het meest afhankelijk van online poker :P

Als ik niet meer kan spelen, ben ik me extratje kwijt, zij hun baan.

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Net alsof online poker ineens weggaat lol

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Straks wordt er een medicijn uitgevonden tegen alle ziektes op de wereld, dan worden ineens alle dokters werkloos!!!!!!

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Straks wordt er een medicijn uitgevonden tegen alle ziektes op de wereld, dan worden ineens alle dokters werkloos!!!!!!

Serieus? :O

Gangstahhh
PokerStrategist

Net alsof online poker ineens weggaat lol

nee tuurlijk niet, maar het is niet alsof het jullie niets uitmaakt, dat was me punt.

raymond20001
PokerStrategist

denk niet alle dokters ineens werkloos worden, mss zullen er wat minder dokters zijn.

Yoghi Topicstarter
Yoghi
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door raymond20001

denk niet alle dokters ineens werkloos worden, mss zullen er wat minder dokters zijn.

Beetje net als dat live poker pro's nog bestaan als online weg is eigenlijk

Leuke Tweets van de pro's:

karatsj
PokerStrategist

Hallo

Ik wou de software update installeren maar dit ging niet. Ging dan via de link in Black friday naar de site. Maar hier stond dat je moest bevestigen dat je ouder bent dan 21 voor België. Heeft deze Black friday dus nu ook tot gevolg dat de minimumleeftijd voor België 21 is?

weet iemand hoe het nu zit met pokerstars pro uit de vs?

Crossposting?

wcgrutto
PokerStrategist

Verhuizen naar Belgie. Daar duurt het toch jaren eerdat ze iets beslissen. Nog enkele jaren eer dat ze het uitvoeren. En als ze de sites voor de rechter zouden brengen is de kans nog eens groot dat het tegen die tijd verjaard is. :D

alsof er nog niet genoeg immigranten zijn in ons apenlandje :D
en ik denk dat je hier eerder gestraft wordt voor een ONSCHULDIG handje poker (waar de staat taksen op misloopt) als voor een SCHULDIG handje in de misdienaar zijn broek (waar geen belasting aan verbonden is) ;)