Ga naar het forum
TonyG wint grootste...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] TonyG wint grootste pot uit zijn leven...

8 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
681 Weergaven
Arjon
Oldschool Grinder

...dat beweert hij tenminste in dit filmpje (en in zijn blog op PartyPoker).

Het gebeurde in de Big Game, waar hij all-in was met AA tegen AK en QQ. Zijn hand bleef staan en dat leverde hem een lekkere pot met geld op.

De slachtoffers waren Rob Yong en Martins Adeniya.

Check hier het filmpje:

7 reacties

aaneemende dat het effectife stcks waren voor tony is 21K + 18K 39k in ponden als ik het goed zie, das zon 64k $...

volgens mij heeft ie bij de big game van pokerstars wel grotere potten gewonnen :)

DonBartos
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ric0tjuh24
aaneemende dat het effectife stcks waren voor tony is 21K + 18K 39k in ponden als ik het goed zie, das zon 64k $...

volgens mij heeft ie bij de big game van pokerstars wel grotere potten gewonnen :)

Het is iig in ponden als ik het goed zie.

Oorspronkelijk gepost door ric0tjuh24

In de pot tegen Doyle Brunson ging het al om bijna 200k (dollars).

Nivlem
Oldschool Grinder

Denk dat het over het aantal big blinds gaat.

Ze speelden daar 25/50 als ik me niet vergis, dus 64K zou (even snel uit mijn hoofd) al 1280 big blinds zijn. Kan me voorstellen dat hij nog nooit zo veel big blinds in 1 hand won.

64k was al omgerekend van ponden naar usd donbartos, staat er ook. ;)

Dus melvin het zijn wat minder big blinds maar het blijft een grote pot inderdaad als je in big blinds telt, ~750bb winst even vlug uit mn hoofd.

Twisted1984
Elite Grinder

Nou voor zover ik het kan zien in het filmpje is het wel 64k pond (je ziet het rechtsonder) :P.

als we zo gaan beginnen dan is het 63,3:P

ik was op 64 gekomen door wat hij zou winnen bij elkaar te nemen en te vermenigvuldigen met pound/usd. Maar in een pot zit uiteraard meer dan wat hij wint namelijk ook zijn eigen stack. dus zou dan 102,9k $ pot zijn.

blijft een feit dat het niet zijn grootste pot is :)

/care ^^