Wanneer hier alles in huize blow weer op orde is, ben ik van plan weer een evenementje te organiseren. Duitsland was niet zo gecharmeerd van mijn organistatietalent, maar voor deze pokercommunity wil ik het wel weer eens inzetten. Het vorige evenement was bij de deelnemers goed bevallen, wat je hier kan teruglezen : Blow's pokerevent 29 mei
Deze keer zal ik het echter in Roermond organiseren, daar ik nu in Roermond woon en te lui ben om voor m'n evenement te reizen.
Dus huilen als je niet ver wil reizen heeft al bij voorbaat geen zin.
Wat er in ieder geval niet bij zit is het handboogschieten. Dat was wel zooooo boring, dus dat doen we niet meer.
Eten heb ik al een restaurant voor gevonden dat een compleet verzorgde maaltijd kan afleveren, ook voor de vegetariërs en boomknuffelaars onder jullie.
In plaats van sumoworstelen zit ik te denken aan karten. Daar heb ik ook al een locatie voor gevonden : http://www.euroindoorkarting.com/over_euroindoorkarting_swalmen
Locaties voor een toernooi (en eventueel cashgames) zijn er genoeg, maar afhankelijk van het aantal deelnemers, zal ik daar later een keuze voor maken.
Daarom is het nu van belang om te weten : of er genoeg interesse is, welke datum jullie voorkeur heeft en of er vegetariërs bij zitten.
Laat maar even weten hier, greetz, blow