Hey Woah93,
Allereerst zou ik inderdaad benieuwd zijn hoeveel handen je gespeeld hebt op NL2. Als dit er bijvoorbeeld 5.000 zijn, kun je nog niets zeggen over of je het beat of niet. Je zult hiervoor echt een significant aantal handen moeten spelen (tienduizenden!).
Ik raad je aan om onze bronze-artikelen over de bistack-strategie eens goed te bestuderen. De basisstrategie die we hierin uitleggen is een tighte, maar agressieve stijl, waarbij je voornamelijk voor value speelt. Je harkt hiermee wellicht geen gigantische bedragen op NL2 binnen, maar het is, zeker op lange termijn, zeker een winstgevende strategie. Je krijgt hiermee tevens de kans om rustig aan de bigstack-strategie te wennen, een beetje door te krijgen wat wel en niet werkt, enzovoorts.
Ook hebben we een hoop video's, waarin onze coaches op de microlimieten spelen, waar je veel van kunt leren. Zo heeft coach Gamblewhitme een tot nu to driedelige serie gemaakt over Valuebetting the micro's, die heel leerzaam is. Ook de 8-delige serie Crushing NL50 van Hasenbraten is zeer leerzaam. En zo is er nog veel meer te vinden!
Verder is het zéker de moeite waard om op dinsdagen, van 20:00 tot 21:30 uur, de No-Limit coaching van Rogier te volgen. Hij speelt hier dan een lage limiet en legt uit wat hij doet. Je kunt hem dan ook vragen stellen, en hier kun je veel van leren. Tevens heeft Rogier zijn eigen coachingthread, waarin je jouw vragen kunt stellen! Maak hier ook zeker gebruik van.
Tot slot: het is hierboven al gezegd, maar post je handen op het forum, en praat ook zeker mee bij handen die anderen posten!! Dit is een van de beste manieren om bij te leren en aan je spel te werken. Geen zorgen als je je hier misschien ongemakkelijk bij voelt; je post handen om te leren, en niemand zal je afkraken als een hand niet goed gespeeld is. Sterker nog: je mag hopen dat de handen die je post niet goed gespeeld zijn! Des te meer leer je ervan
Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Ik kan je niet adviseren om een bepaalde variant te gaan spelen; dit is echt een kwestie van persoonlijke voorkeur. Wel kan ik zeggen dat NL2 absoluut te verslaan is. Bijleren is hiervoor echter wel een noodzaak, maar dit geldt voor iedere limiet die je wilt verslaan.
Succes!
Groetjes,
David