Oorspronkelijk gepost door bayleysa
Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
@Vanpollum,
+1K
Keep up the good work, we'll need it in the near future...
@Bayleysa,
Héél onvolwassen reply's! Ookal ben je het volkomen oneens met iets, je mag best wat respect tonen voor iemand die zoveel tijd en moeite hierin investeerd.
meeste lui die hier mee komen zijn vis en zoeken naar een oorzaak waar hun geld heen is gegaan. Daarom vroeg ik ook offie iets kon laten zien waaruit blijkt dat ie zelf een decent speler is. Als iemand 50k up is en dit beweerd ben ik eerder geneigd he serieus te nemen, al was ik probably niet helemaal fair
Hoi Bay, ik vind mezelf zeker geen goede pokerspeler maar haal toch een steady winrate op nl25- (tot nu toe 10.7 bb over 400k+ hands.) Ik ben een puur recreationele speler en wil per se winnen maar het geld op zich interesseert me niet, voor mij zijn het gewoon chips... (100 chips aan tafel, of ze nu 1cent of 1 Euro waard zijn, het winnen van een stack op nl2 vind ik net zo tof als op nl25). Ben al een oudje en heb net vóór de internetbubble mijn ICT/Inet-security bedrijf verkocht en dit is voor mij puur hobby. Dat wil dus niet zeggen dat ik mijn kapitaal op nl1k wegdonk, helaas voor jou misschien. Vanwege mijn achtergrond interesseert mij de gehele zaak behoorlijk, ik ben ook goed met cijfertjes en enige levenservaring geeft je snelle herkenning van concepten en patronen, vandaar (de botwestie en dat ik poker leuk vind en redelijk speel). Als ik (of we) die bots consequent kunnen leegmelken zou ik dat echt een goede zaak vinden !!
Een andere belangrijke reden om te kijken hoe je kan exploiten is dat ik erachter ben gekomen dat ik erg veel van het spel leer; dingen die ik al wist maar nooit goed toepaste... Dankzij het bestuderen van PF-ranges van een 16-12 'reg' en het spelen met de equilator kan ik iig preflop IP perfect terugspelen en mijn eigen leaks vinden. Scheelt me toch weer een 1bb/100??
Je was idd niet helemaal fair... Ik ook niet, ik heb namelijk geen salaris om jouw huur van te betalen.