Ga naar het forum
bots - wat zal ik d...

Meldingen
Alles wissen

bots - wat zal ik doen

175 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
15.4 K Weergaven
edwardwelsh
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door vanPollum
Het is niet iPoker. Ik hou de room nog even voor me want dat wordt schrikken....

Is het niet beter om alles gewoon open en bloot te gooien met naam en toenaam en daar zoveel mogelijk commotie over te maken zodat de rooms actie moeten ondernemen ipv mensen te zoeken die uren spenderen aan allerlei research om ze dan te kunnen leegplukken (als ze de bots zich al niet iedere keer aanpassen).

Beantwoorden
Citeren
vietlam
Legacy Member

bay is een bot

problem? hahaha

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door edwardwelsh

Het is niet iPoker. Ik hou de room nog even voor me want dat wordt schrikken....

Is het niet beter om alles gewoon open en bloot te gooien met naam en toenaam en daar zoveel mogelijk commotie over te maken zodat de rooms actie moeten ondernemen ipv mensen te zoeken die uren spenderen aan allerlei research om ze dan te kunnen leegplukken (als ze de bots zich al niet iedere keer aanpassen).

Is al door anderen gedaan, geen actie van de room behalve: "Thank you, we're investigating..." En als ze zich aanpassen hou ik op met pokeren, ik wil best tegen een robot (altijd identiek) spelen maar niet tegen een té intelligente machine, gaat m.i. gewoon niet lukken.

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Kun je de naam van de room niet geven, zodat andere spelers niet bij deze room gaan spelen? Snap niet echt waarom je de room nog anoniem houd, terwijl deze niet bereid lijkt om mee te werken. Dan kun je de desbetreffende room toch in diskrediet brengen?

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik gok Ongame

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik gok Ongame

Ongame heeft geen NL25 en hij liet eerder een graph van NL25 zien.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door luca02
Kun je de naam van de room niet geven, zodat andere spelers niet bij deze room gaan spelen? Snap niet echt waarom je de room nog anoniem houd, terwijl deze niet bereid lijkt om mee te werken. Dan kun je de desbetreffende room toch in diskrediet brengen?

Ten één wil ik de room niet in discrediet brengen, wellicht heeft bay gelijk, het is ntuurlijk ook niet 100% juridisch te bewijzen (pics or it didn't happen ;)), ten twee is er al een spelersgroep met de room en toezichthouder 'in gesprek' maar al maanden geen actie. Vandaar mijn idee ze dan maar leeg te plukken. Als de room niet (wil) meewerken, wat kan je anders doen ?

Beantwoorden
Citeren
luca02
Elite Grinder

Ja ik begrijp je punt wel:)
Toch vind ik dat rooms die niet actief optreden tegen bots best in diskrediet gebracht mogen worden.

Maar vind het wel mooi dat je jezelf hier zo voor inzet. Hopelijk kun je die bots gaan uitbuiten.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik gok Ongame

Yoghi, jij hebt toch zeker niet meegewerkt aan die thesis van de uni utrecht over opponent-modelling in FL online van LOKI? Of juist wel ? ;)

Zoek maar op poker bot utrecht: ik geloof dat de FL-bots al heel ver zijn. Kom jij ze al tegen op high-stakes, of heb je vermoedens ?

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

Hier heb je wat aandacht.

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik gok Ongame

Yoghi, jij hebt toch zeker niet meegewerkt aan die thesis van de uni utrecht over opponent-modelling in FL online van LOKI? Of juist wel ? ;)

Zoek maar op poker bot utrecht: ik geloof dat de FL-bots al heel ver zijn. Kom jij ze al tegen op high-stakes, of heb je vermoedens ?

Nee weet niks van die van Utrecht, ken alleen die van de universiteit van Alberta. Die heeft in 2007 en 2008 al tegen mensen (wereldtop) gespeeld en in 2008 was er al het vermoeden dat hij beter was dan mensen. Heb de laatste tijd wat gekeken hoe die spot speelt en het is zeker interessant, speelt veel anders dan de meeste mensen.

Ik weet niet of ik bots ben tegengekomen, alhoewel ik de laatste tijd wel wat vermoedens heb De FL wereld is klein, en ik weet bijna altijd wie wie is op welke site. Wanneer er dan ineens nieuwe mensen bijkomen die iedereen crushen zouden het natuurlijk bots kunnen zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik gok Ongame

Nee weet niks van die van Utrecht, ken alleen die van de universiteit van Alberta. Die heeft in 2007 en 2008 al tegen mensen (wereldtop) gespeeld en in 2008 was er al het vermoeden dat hij beter was dan mensen. Heb de laatste tijd wat gekeken hoe die spot speelt en het is zeker interessant, speelt veel anders dan de meeste mensen.

Ik weet niet of ik bots ben tegengekomen, alhoewel ik de laatste tijd wel wat vermoedens heb De FL wereld is klein, en ik weet bijna altijd wie wie is op welke site. Wanneer er dan ineens nieuwe mensen bijkomen die iedereen crushen zouden het natuurlijk bots kunnen zijn.

Lees het artikel (aug 2011) maar. Ze hebben sinds 2000 idd LOKI op Alberta ontwikkeld. Maar volgens mij hebben ze na 2008 LOKI/Alberta uitgebreid met NN-opponent-modelling. Quote uit de thesis:

"Davidson et al. compared the results of the neural network approach with those of their old opponent modeling system, described in the previous section. The neural network was able to predict the opponent’s action much more reliably, with an accuracy of about 81% whereas the
old system had an accuracy of 57.3%."

81% is toch wel hoog...

Edit: weet jij de actie van je tegenstander met 81% zekerheid in te schatten ? Het artikel is voor jou interessant omdat je er ook kan vinden hoe je NN-Opponent-modelling helemaal op tilt kan krijgen.

Beantwoorden
Citeren
elderwon
PokerStrategist
Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Interessante discussie.
Ik denk dat we ten eerste concluderen dat er bij poker, vanaf de oorsprong van het spel, altijd al gecheat wordt. Het is dus naïef om te zeggen dat bot's o.d. niet bestaan. Toch geloof ik dat dit slechts op enkele afilliates grootschalig kan plaatsvinden. Persoonlijk heb je idd 2 opties, of exploite of vermijden. Als je een winnende tactiek kan bedenken loop je natuurlijk binnen.

Tevens denk ik dat de naam van het network beter niet genoemd kan worden in een openbare threat ivm reputatie schade e.d.

Beantwoorden
Citeren

@Vanpollum,

+1K :D

Keep up the good work, we'll need it in the near future...

@Bayleysa,

Héél onvolwassen reply's! Ookal ben je het volkomen oneens met iets, je mag best wat respect tonen voor iemand die zoveel tijd en moeite hierin investeerd.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Als ik een bot zou kunnen leegplukken zou ik het zeker doen! die dingen kunnen meer schade aanrichten dan black friday!

Het bekend maken van pokerrooms vind ik minder geschikt, want dat zou ook een nieuwe black friday kunnen veroorzaken, waardoor opnieuw spelers hun BR verliezen.

Wanneer ik de strategie van duidelijke bots zou begrijpen zou ik zeker met een tegenstrategie kunnen komen, ook wanneer ze adapten.

Overigens snap ik ook dat bashen van de openposter niet. Lijkt me ook niet slim, want mijn eerste gedachte was: die (niet de openposter, maar de criticus) heeft zeker zelf bots lopen (of dat nou waar is of niet).

Bashen is zinloos en hoort hier niet thuis. Kom dan liever met constructieve info of weerleggingen aanzetten!

Beantwoorden
Citeren
TobinqBe
Oldschool Grinder

Stuur je gegevens door naar PTR en vraag hen om het in detail te onderzoeken (hebben ze ook gedaan naar chinese DON botring op stars).

Bovendien gaat het ook niet om het feit of ze 1knl beaten maar wel om het feit dat ze een shitload aan money onttrekken van de $ pool van onderaan (de micro's). De gemiddelde tag kan inderdaaad een bot simpel 'beaten' maar de recreatieve speler die op een druilerige vrijdag $50 deposit niet.

Beantwoorden
Citeren
robinripper
BlackMember

Nice work!

Ik heb deze maand behoorlijk wat volume op ipoker erin gestopt maar heb niet het idee dat ik tegen bots heb gespeeld...
Ben wel benieuwd naar de lijst van namen van de bots...

Beantwoorden
Citeren
bayleysa
Legacy Member

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
@Vanpollum,

@Bayleysa,

Héél onvolwassen reply's! Ookal ben je het volkomen oneens met iets, je mag best wat respect tonen voor iemand die zoveel tijd en moeite hierin investeerd.

meeste lui die hier mee komen zijn vis en zoeken naar een oorzaak waar hun geld heen is gegaan. Daarom vroeg ik ook offie iets kon laten zien waaruit blijkt dat ie zelf een decent speler is. Als iemand 50k up is en dit beweerd ben ik eerder geneigd he serieus te nemen, al was ik probably niet helemaal fair

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door bayleysa

Oorspronkelijk gepost door W4lrusk4ne
@Vanpollum,

@Bayleysa,

meeste lui die hier mee komen zijn vis en zoeken naar een oorzaak waar hun geld heen is gegaan. Daarom vroeg ik ook offie iets kon laten zien waaruit blijkt dat ie zelf een decent speler is. Als iemand 50k up is en dit beweerd ben ik eerder geneigd he serieus te nemen, al was ik probably niet helemaal fair

Hoi Bay, ik vind mezelf zeker geen goede pokerspeler maar haal toch een steady winrate op nl25- (tot nu toe 10.7 bb over 400k+ hands.) Ik ben een puur recreationele speler en wil per se winnen maar het geld op zich interesseert me niet, voor mij zijn het gewoon chips... (100 chips aan tafel, of ze nu 1cent of 1 Euro waard zijn, het winnen van een stack op nl2 vind ik net zo tof als op nl25). Ben al een oudje en heb net vóór de internetbubble mijn ICT/Inet-security bedrijf verkocht en dit is voor mij puur hobby. Dat wil dus niet zeggen dat ik mijn kapitaal op nl1k wegdonk, helaas voor jou misschien. Vanwege mijn achtergrond interesseert mij de gehele zaak behoorlijk, ik ben ook goed met cijfertjes en enige levenservaring geeft je snelle herkenning van concepten en patronen, vandaar (de botwestie en dat ik poker leuk vind en redelijk speel). Als ik (of we) die bots consequent kunnen leegmelken zou ik dat echt een goede zaak vinden !!

Een andere belangrijke reden om te kijken hoe je kan exploiten is dat ik erachter ben gekomen dat ik erg veel van het spel leer; dingen die ik al wist maar nooit goed toepaste... Dankzij het bestuderen van PF-ranges van een 16-12 'reg' en het spelen met de equilator kan ik iig preflop IP perfect terugspelen en mijn eigen leaks vinden. Scheelt me toch weer een 1bb/100??

Je was idd niet helemaal fair... Ik ook niet, ik heb namelijk geen salaris om jouw huur van te betalen.

Beantwoorden
Citeren