Ga naar het forum
Cash game boek?

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Cash game boek?

12 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
785 Weergaven
Joenaes
BlackMember

Beste,

Ik zou graag eens een boek lezen specifiek gericht op cash games (al dan niet shorthanded). Heeft iemand hierin enkele aanbevelingen?Ik heb al wel HoH gelezen, maar dit is uiteraard voor tournament play.

Bedankt

Joenaes

11 reacties

er is ook een HOH cashvariant

weet niet of deze op SH ingaat

Fredjen
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door anunaki
er is ook een HOH cashvariant

weet niet of deze op SH ingaat

Nee, ze zijn bezig aan een SH boek. Harrington on Cash game is FR (8+) maar heeft (naar eigen zeggen) wel de bedoeling de lezer aan te zetten tot bepaalde denkpatronen ipv als je dit hebt doe dat op die flop en is dus in theorie ook toepasbaar op SH tables.

Joenaes Topicstarter
Joenaes
BlackMember

Ik weet ook dat hij die heeft geschreven maar als ik de review lees waren deze boeken niet bijster goed.

Iemand die zelf een boek gelezen heeft en waarvan hij veel uit geleerd heeft?

alle pokerboeken zijn grotendeels poep (of gewoon veels te basis dat je het hier op ps.com ook kan lezen).

Zoek op google ryan fee's 6max guide... das imo een van de beste cashgame literatuur die er is.

en vooral punten verzamelen om gold status te krijgen. De artikelen die daar staan zijn ook echt goud waard. 100x beter dan een boek kopen.

en het is gratisch.

Joenaes Topicstarter
Joenaes
BlackMember

Die paper van ryan fee had ik idd gevonden enkele dagen geleden en heeft me veeel opgeleverd:).

Aan de gold artikelen kan ik nu ook beginne :P

Ben het ajfonso dat vrijwel alles dat in boeken te vinden is ook makkelijk online op te sporen is.

Een boek levert alleen als voordeel op dat het geordened is en je het niet achter de pc zit te lezen.

door een vriend van mijn chatgroep werd ik wel getipt om professional no limit holdem aan te schaffen. Deze moet ik nog ontvangen van Poker Stars waar ik hem besteld heb met mijn FPP's.

Dit schijnt je met name inzicht te geven in concepten voor de latere straten zoals turn en river waar de pot to stack ratio gaat spelen.

deze kreeg echter wel een slechte review op cardsharp: http://cardsharp.org/review-professional-no-limit-hold-em/

Ik kan wel feedback geven als ik ze gelezen heb.

Verder heb ik de HoH cash serie. Hier heb ik alleen nog door heen gebladerd. heeft dezelfde opzet als de tournooi variant. Wel een beetje traag zover ik het nu gezien heb aangezien ze weer starten vanaf het begin :(

Vlijmscherp
PokerStrategist

Ik heb deel 1 van Harrington on Cash uit en ben nu bezig met deel 2 en vind het wel heel leerzaam hoor. De theorie wordt toegepast per situatie, dus preflop/flop/turn/river waarna theorie komt die ondersteund wordt door voorbeeldhanden en aan het eind van elk hoofdstuk komen probleemhanden en worden er een aantal handen uitgelegd van situaties die veel voorkomen.

Zeker Small Stakes No Limit Holdem van Ed Miller eens overwegen. Is een erg goed boek voor 200NL 6 handed maar zeker ook interessant voor de lagere limieten. Het is een e-book maar je kan het uitprinten uiteraard. Het is iets duurder dan de gewone boeken maar meer dan de moeite omdat het niet die ABC basis geeft die ieder boek (zoals HOC) of de brons en zilver sectie hier geeft. Dit boek gaat groot stapje verder en heeft mij erg veel geholpen

Ik heb 1 pokerboek (gaat ook over cashgames), pokeren voor dummies... Wat een baggerboek ik zou het niemand aanraden.

het enige boek wat iedereen in de kast moet hebben is THE POKER MINDSET.

Behalve op internet is die in geen een winkel te vinden ?(