Ga naar het forum
Cashout BELGIE

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Cashout BELGIE

11 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,053 Weergaven
elrio
PokerStrategist

I'm a little bit scared to cash out!
Zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn! :D

Maar ik wil ong. 800$ uitcashen! Even een vraagje wie er al een soort gelijk bedrag of hoger heeft uitgecashed? En daarmee iets ondervonden? :D

Grtz

10 reacties
marcelhermus
Oldschool Grinder

eventueel doe je het in kleinere bedragen. in NL wordt geloof ik pas gekeken naar bedragen boven de 500 euro.
wat gebruik je trouwens moneybookers of neteller.

elrio Topicstarter
elrio
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
eventueel doe je het in kleinere bedragen. in NL wordt geloof ik pas gekeken naar bedragen boven de 500 euro.

Moneybookers!

TobinqBe
Oldschool Grinder

$800 controleren ze niet dus je bent in de clear, mocht je neteller hebben kan je altijd geheel anoniem geld uit de muur halen met de neteller+ card (wel met additionele fees).

Twisted1984
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door marcelhermus

In Nederland checken ze vanaf 10000 euro :P

Pinowww
Elite Grinder

maakt zowiezo niet uit.

Onder de 10.000 euro per jaar hoef je je zowiezo geen zorgen te maken.
Onbekende inkomsten onder de 10.000 euro/jaar kun je in NL afschrijven als "vrijwilligerswerk" ofzo

heb al 1000+ uitgecashed in 1 keer van MB->bank

groeten

Yoghi
BlackMember

Wordt er in Belgie ooit wel eens door banken gecontroleerd? Anders kan ik mss belgse rekening maken en gewoon daar de grote bedragen uitcashen.

Marple08
Oldschool Grinder

't is echt kut dat Monaco zijn bankgeheim opheft, moet ik weer wat anders zoeken. :(

blackietje
Oldschool Grinder

ik heb tot nu toe 1x 1400 euro uitgecashed rechtstreeks op m'n rekening (belgië)
geen melding ofzo gehad. Maar ik zou in de toekomst wel een hoger bedrag willen uitcashen moet ik me zorgen maken of heeft er iemand hier ervaring mee?
zou wel interessant zijn om weten

geen zorgen maken, ik heb vaak genoeg bedragen tussen €2000/€6000 op mn rekening gezet en niemand die me daarover lastigvalt.