I'm a little bit scared to cash out!
Zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn!
Maar ik wil ong. 800$ uitcashen! Even een vraagje wie er al een soort gelijk bedrag of hoger heeft uitgecashed? En daarmee iets ondervonden?
Grtz
I'm a little bit scared to cash out!
Zal waarschijnlijk wel niet nodig zijn!
Maar ik wil ong. 800$ uitcashen! Even een vraagje wie er al een soort gelijk bedrag of hoger heeft uitgecashed? En daarmee iets ondervonden?
Grtz
eventueel doe je het in kleinere bedragen. in NL wordt geloof ik pas gekeken naar bedragen boven de 500 euro.
wat gebruik je trouwens moneybookers of neteller.
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
eventueel doe je het in kleinere bedragen. in NL wordt geloof ik pas gekeken naar bedragen boven de 500 euro.
Moneybookers!
$800 controleren ze niet dus je bent in de clear, mocht je neteller hebben kan je altijd geheel anoniem geld uit de muur halen met de neteller+ card (wel met additionele fees).
Oorspronkelijk gepost door marcelhermus
In Nederland checken ze vanaf 10000 euro
maakt zowiezo niet uit.
Onder de 10.000 euro per jaar hoef je je zowiezo geen zorgen te maken.
Onbekende inkomsten onder de 10.000 euro/jaar kun je in NL afschrijven als "vrijwilligerswerk" ofzo
Wordt er in Belgie ooit wel eens door banken gecontroleerd? Anders kan ik mss belgse rekening maken en gewoon daar de grote bedragen uitcashen.
ik heb tot nu toe 1x 1400 euro uitgecashed rechtstreeks op m'n rekening (belgië)
geen melding ofzo gehad. Maar ik zou in de toekomst wel een hoger bedrag willen uitcashen moet ik me zorgen maken of heeft er iemand hier ervaring mee?
zou wel interessant zijn om weten
geen zorgen maken, ik heb vaak genoeg bedragen tussen €2000/€6000 op mn rekening gezet en niemand die me daarover lastigvalt.