Ik dacht ik start hem al want de kans is klein dat ik vandaag en morgen nog speel
hier is mijn december maand:

met bonussen/toernooien/rakeback in totaal 5043.84€
mijn yearly graph volgt nog, daar moet ik nog iets leuk van maken
groeten
Ik dacht ik start hem al want de kans is klein dat ik vandaag en morgen nog speel
hier is mijn december maand:

met bonussen/toernooien/rakeback in totaal 5043.84€
mijn yearly graph volgt nog, daar moet ik nog iets leuk van maken
groeten
dit is mijn graph vr sngs van 2009, er ontbreekt nog een 6K a 7k van toernooiwinnings. en een verlies van een 1500 dollar in cashgames.

ik kan hem niet uit men hem halen want die heb ik nog maar pas en men handen van men ptr heb ik ook niet meer.

Dit is ineens ook mijn lifetime graph. Ben rond maart begonnen op nl5 FR en zit nu op nl100 FR

Commentaar op men stats is altijd welkom
Oorspronkelijk gepost door SuvorovNL
Wow, quite the roller coaster ride...Is zoiets normaal?
Voor mensen die de limieten niet beaten en steeds upmoven en proberen hun spel steeds naar een hoger niveau te brengen door steeds sterkere competitie op te zoeken, ja !
Ik ben "maar" een lagelimietenspeler, dus geen hoge bedragen bij mij. Deze grafiek is vanaf 20 December, toen ik ben begonnen op FT, op NL25 (SSS). Beetje jammer :-)

December veruit beste maand voor mij. Tot halfweg december NL10 BSS gespeeld, en toen PLO25 SS (5$) beginnen grinden. 9388 hands met 212$ up.
+ 40$ van mijn eigen 5000SP TAF bonus gekregen (joenaes)

SSS NL25 en NL50 (vanaf ca hand 125k). Dankzij rakeback/bonus is mijn BR toch nog $170.
2k handen deze week op 2NL, verder heb ik al me oude HH deleted voor een nieuwe start

Mijn graph van december:
Alles 10nlhe 6max

Niet slecht voor een jaar niet gepokerd te hebben en in totaal maar twaalf dagen gespeeld te hebben ofzo
Met dank aan:
Elias: My very first coach
Timothy: To refresh my memory
Chiren: Heeft me door zijn challenges terug aan het pokeren gebracht