Ga naar het forum
Doctor Josh: proefp...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Doctor Josh: proefpersonen geselecteerd!

26 Berichten
12 Gebruikers
0 Reacties
1,684 Weergaven
RobbieV
Oldschool Grinder

Ik meld me aan als vergevorderde speler. Heb laatste tijd wel wat moeite om winstgevend te spelen!

iamthedanger Topicstarter
iamthedanger
BlackMember

Oorspronkelijk gepost door RobbieV
Ik meld me aan als vergevorderde speler. Heb laatste tijd wel wat moeite om winstgevend te spelen!

Sorry ik heb al een beginnende speler :(

Nivlem
Oldschool Grinder

lijkt me zeer interessant, heb je een mailtje gestuurd!

Ruleza
BlackMember

Dan ben ik een gevorderde speler :)

Ik hoor het wel :)

iamthedanger Topicstarter
iamthedanger
BlackMember

Hallo forumleden,

Even een update: Ik heb besloten om Hoofdvogel, Ruleza en TimothyVdp1 te gaan coachen. Zoals vermeld zullen dit verschillende vormen van coachings betreffen waarbij ik bij elke speler zal proberen een goede manier te vinden om de betreffende persoon vooruit te helpen. Na deze periode hoop ik een evaluatie te kunnen maken en een soort van programma op te stellen voor spelers die op verschillende niveau's bezig zijn met het spelletje.

En verder hoop ik dat ik jullie wat kan leren ;)

Dus:

Beginnende speler (SH): Hoofdvogel
Gevorderde speler (SH): Ruleza
Vergevorderde speler (SH): TimothyVdp1

Jullie kunnen me contacten via Skype of via het email-adres in mijn signature, ik wil het liefst na 7 januari beginnen, in die week 1 coaching als het kan en nog 2 á 3 na de 24ste, de lengte van de coaching kan verschillen vanaf min. 1 uur en max. 2 uur.

Aan de rest: helaas ik moet keuzes maken, als je een coaching wilt kan je na de testperiode altijd even aankloppen met je verhaal en kunnen we kijken wat er er aan kunnen doen.

Ruleza
BlackMember

Bedankt voor je vertrouwen in mij! :)