Ga naar het forum
DoN's MiddenFase

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] DoN's MiddenFase

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
364 Weergaven
Mightygood

Hallo,

Ik ben niet erg actief qua forumgebruik als de meeste hier, maar lees wel altijd met veel plezier de diverse strategieën. Aangezien ik merendeel van de tijd op een aantal rooms zit die niet gelinkt zijn aan PS klim ik jammer genoeg niet snel in de punten.
Sinds kort ben ik me aan het verdiepen in DoN's SnG's, gewoon omdat het spannend en leuk is.

Met de ICM trainer probeer ik zoveel mogelijk de late fases te trainen en Tight zijn we in het begin als een non in het klooster.

Alleen in die midden fase als de blinds 50/100 - 100/200 worden dan gebeuren er veel dingen aan tafel waar je geen vat op kan krijgen.

Nu wilde ik weten wat spelen jullie in BU en CO positie, houden jullie je aan de SHC van een normale SnG of ga je looser of tighter spelen?. En waarom proberen de EP2's altijd de komende blinds te stelen? Zit hier echt een strategy achter of is dit pure wanhoop.

Bedankt alvast

6 reacties

Gewoon ter info, hoe oefen je voor een DON met ICM trainers? Zet je de winequities allemaal op 33% of zo?

Mightygood Topicstarter
Mightygood

The ICM probeer ik te gebruiken als ik dreig uitgeblind te worden fase.
Via de ICM kan ik dan kijken wat wijsheid is en wat niet en probeer hier dan enig begrip over the krijgen.

Maar veel belangrijker vind ik de middenfase, waar volgens mij een hoop te halen valt.

Ja, maar als je standaard ICM payout instellingen gebruikt, ga je grote fouten maken omdat de payoutstructuur van een DON verschilt van een SNG.

P1v0BE

In de middenfase moet je nog tighter gaan spelen, en wordt het belangrijk om blinds te gaan stelen. Al is SNG al een tijdje mijn maingame niet meer, en heb ik nooit echt DON's gespeeld ...

Mightygood Topicstarter
Mightygood

@nonnemingere Ah ok hier heb jij een point waar ik niet aan had gedacht en ga dit gelijk even aanpassen. Maar goed dat ik daar nu achter kom en niet als ik stil in een hoekje zit te janken :D

Pas op met aanpassingen, vraag het eerst nog eens aan wat mensen met meer sng en don ervaring. Ik denk wel dat een payout van telkens 1/3 correct is, maar 100% zeker ben ik niet.