Ga naar het forum
Durrr 2e bij de $15...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Durrr 2e bij de $1500NL

17 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
764 Weergaven
JinEX
PokerStrategist

Helaas geen bracelet voor Tom
hij zal veel geld verlieze als hij geen bracelet pakt

16 reacties
HannesNL
Elite Grinder

Helaas voor hem, ik volgde het.

Heeft hij een propbet staan voor een bracelet?

iemand met een nieuwsbericht ofzo ?

DeKuip
Elite Grinder

Google is your best friend.

Volgens mij iets van 3:1 voor 5mil dat hij geen bracelet wint.

Nivlem
Oldschool Grinder

rogier vertelt me net dat hij 5 miljoen aan actie heeft met 1:3 odds :o. Daarmee zou hij dus 15 miljoen verdienen als hij een event shipped :P. Ik had die andere gast gewoon gezegd 'hier heb je 2 miljoen en nu laat je mij winnen kthnxbye' :D

HannesNL
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Melvin
rogier vertelt me net dat hij 5 miljoen aan actie heeft met 1:3 odds :o. Daarmee zou hij dus 15 miljoen verdienen als hij een event shipped :P. Ik had die andere gast gewoon gezegd 'hier heb je 2 miljoen en nu laat je mij winnen kthnxbye' :D

zullen uiteraard wel clausules in verwerkt zitten ;)

3.25:1 is het

i’m taking the following bets:

3.25-1 on getting a bracelet this year, london counts

2-1 on getting 2 bracelets in 3years, london counts as a chop (if i win 2+ in vegas i win, if i win 8 in london 0/1 in vegas we wash)

me vs ivey getting 2-1, london counts, if we both win a bracelet its a wash (even if i win 8 and he wins 1 its a wash or vice versa)

me vs negreanu getting 2-1, london counts, if we both win a bracelet its a wash (even if i win 8 and he wins 1 its a wash or vice versa)

most cashes at wsop (with or without london) vs anyone of your choosing i get 1.3-1 if you wanna bet 5k+ and will escrow (or have someone i trust enough to vouch) message me on 2p2 and we can bet.

I’ll look before the 50k starts, and book bets then, if we bet after the 50k i’ll need 3.6-1 or some other solution (could play a bellagio prelim w/ similar # of people etc) for the 1year bet, and 2.1-1 for 2 in 3years.

If theres any crazy need for arbitration (harrah’s closes wsop after 12 events etc) all bets will be settled at the same rate as the 2-3 biggest bets i have (which in most fields will probably be with ivey/negreanu etc)

zou jij een bracelet laten vallen voor 2mil?

Negreanu: "Just finished chatting with Durr. That kid is amazing. Rather than jump off a bridge he is smiling and gearing up for the next one. Cool cat." :P

Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door IcMean

zou jij een bracelet laten vallen voor 2mil?

op dit moment zeker.. mocht ik een negreanu/ivey/highstakes speler zijn, zeer zeker niet. Maar op dit moment is het een hoop geld :).

voor negreanu is 2 mil nogsteeds veel geld.

En toch zou hij nooit een bracelet weggeven voor 2mil. Ik ook niet trouwens.

Oorspronkelijk gepost door IcMean
En toch zou hij nooit een bracelet weggeven voor 2mil. Ik ook niet trouwens.

het is maar een bracelet.. kijk eens hoeveel 2 mil is

xordeh
PokerStrategist

lol een bracelet ruilen voor 2 mil. super fistpumpgigasnapcall!

JinEX Topicstarter
JinEX
PokerStrategist

Er was ook een interview met de pro's over of Tom die bracelet ging winnen
en Daniel zei ook zovan dat hij hoopt dat Tom 2e wordt en hem kan feliciteren met een 2e plek LOL :P

Ik hoop wel dat Tom er 1 kan winnen dit jaar
want die bet is ziek man minimaal $50.000 moet je bette
en als je wint dan krijg je 50000x3.25=$162500

en gaste als Daniel en Phil Ivey zullen vast en zeker voor een hogere bedrag gebet

Mod edit: Gelieve geen concurrerende sites bij naam te noemen.

Nergens een overzichtje van al die bets?

marcelhermus
Oldschool Grinder

hmmm

2 miljoen of zo`n lelijk ding :D

bovendien 50events in een jaar.

dus je bent 1 van de 50, who cares.

2 million please.