Ga naar het forum
Calling stations

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Calling stations

65 Berichten
26 Gebruikers
0 Reacties
7,822 Weergaven

Goedemiddag allemaal,

Hoe om te gaan met mensen die 7-2 off spelen , ikzelf A-k suited en vervolgens trekken dat soort DONKS mijn bankroll naar beneden. Naar een enorme downswing gaat het eindelijk de betere kant op:D Hoe kun je dit soort spelers er tussen uit halen..?

Greet Peterzzz

64 reacties

move up to where they respect your raises

Boki1988

AK vs 72 (of andere crap) is profitabel voor de AK, zoniet speel je hem slecht.

Besef je niet dat die donks zorgen voor je lange termijn winsten? :P

NLDPeter

valuebet.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
valuebet.

Tuurlijk Value, maar preflop raise van 2 dollar geen limpers en dan nog callen??? vervolgens op de flop 7 7 A

En dit gebeurde de hele avond... het gaat mij niet om het geld maar om het herkennen van dit soort donks oftewel jullie ervaring? greetz

nickvdb1990

gebruik een hud en kijk wie 50%+ vpip heeft easy peasy

Tjoeny

Zoiets heet variance, op de lange termijn maak je winst op de vissen die jouw raises met 7-2 o gaan callen....

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door nickvdb1990
gebruik een hud en kijk wie 50%+ vpip heeft ea

Ik heb wel elephant maar deze krijg ik ook niet fijn lopend dus weet je nog een aan te raden huds???

Lamapalooza

Ik had exact hetzelfde probleem.
Mijn oplossing:
potentieel verlieslatende handen indien niet hitten limp je gewoon (ik doe dit op NL2, met handen als KJo, 22-99, QJo - welteverstaan op SH) en als je hit, dan win je veel geld. Andere premium handen raise je wel, die callen ze ook, maar de kans dat ze je daar beaten op geluk is zeer klein.

Zo ben ik mijn BR weer aan het opbouwen tot ik uit de donkey-vijver ben.
Dus: gewoon heel tight spelen, die mannen letten daar toch niet op.

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Peterzzz

Oorspronkelijk gepost door NLDPeter
valuebet.

Tuurlijk Value, maar preflop raise van 2 dollar geen limpers en dan nog callen??? vervolgens op de flop 7 7 A

En dit gebeurde de hele avond... het gaat mij niet om het geld maar om het herkennen van dit soort donks oftewel jullie ervaring? greetz

als flop A75 is fold ie ook niet op je cbet hoor :P

Lamapalooza

Oorspronkelijk gepost door Boki1988

Als je AK 3bet na een raise, en die mannetjes shoven dan, dan moet je toch callen? Ze doen dat ook met 22 en suited connectors, dan verlies je vaker dan je wint. Naar mijn gedacht toch.

bachpl3l

Oorspronkelijk gepost door Peterzzz
Goedemiddag allemaal,

Hoe om te gaan met mensen die 7-2 off spelen , ikzelf A-k suited en vervolgens trekken dat soort DONKS mijn bankroll naar beneden. Naar een enorme downswing gaat het eindelijk de betere kant op:D Hoe kun je dit soort spelers er tussen uit halen..?

Greet AA-PETER-KK

Het draait allemaal om je IQ!!! LOL

Boki1988

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza

Als je AK 3bet na een raise, en die mannetjes shoven dan, dan moet je toch callen? Ze doen dat ook met 22 en suited connectors, dan verlies je vaker dan je wint. Naar mijn gedacht toch.

:f_confused:
Als ze shoven met 22+ en SC moet je snapcallen met AK want tegen deze range lig je voor. En zul je niet vaker verliezen dan winnen.
En wat ik in mijn 1ste post bedoelde was niet perse all-in preflop maar ook postflop.

Rogier

Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza

:f_confused:
Als ze shoven met 22+ en SC moet je snapcallen met AK want tegen deze range lig je voor. En zul je niet vaker verliezen dan winnen.
En wat ik in mijn 1ste post bedoelde was niet perse all-in preflop maar ook postflop.

je vergeet dat elke keer dat hun folden je gewoon geld oppakt, en als je 45% tegen iemand zn range hebt en hun shoven over je 3bet naar 11bb heen moet je gewoon de andere 89bb ook afcallen, gezien t dan niet uitmaakt of je fold of callt EVgewijs

elderwon

We verliezen 1 ding uit het oog:
"Seven-deuce never loose!!" :D

Alle gekheid op een stokje, probeer kalm te blijven, die downswings houden niet aan en erna win je er geld uit...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door elderwon
We verliezen 1 ding uit het oog:
"Seven-deuce never loose!!" :D

Alle gekheid op een stokje, probeer kalm te blijven, die downswings houden niet aan en erna win je er geld uit...

Bedankt allemaal voor de nuttige tips :D, heb ik alleen nog een vraagje... wat is een aan te raden HUD die ik het beste kan gebruiken.. het liefst voor weinig natuurlijk :tongue: Tot nu toe deed ik altijd zonder omdat ikzelf het beste leer op eigen ervaring :rolleyes:alleen ben ik er ook achter gekomen dat het soms niet de beste manier is _cry:

marcelhermus

huds kosten geld over het algemeen aangezien ze bij pokertracker of holdemmmanager horen.

als je nog beginnend speler bent wat ik wel denk, denk ik dat je het beste elephant kunt proberen aan de praat te krijgen.

hangt wel vanaf op welke site je speelt.

hier kun je over elephant vragen.

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/board.php?boardid=1361

nickvdb1990

Holdem Manager en Pokertracker zijn de meest courante, en Holdem Manager is veruit de makkelijkste in gebruik (ik heb de twee gebruikt)

Hoe het zit met prijs/kwaliteit daar heb ik echter geen idee van.

Pinowww

ga 72o spelen en valuetown die AKs :)