Ga naar het forum
EPT seizoen 7: Jull...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] EPT seizoen 7: Jullie verwachtingen!

8 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
654 Weergaven
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Na een korte pauze is de PokerStars European Poker Tour voor de zevende keer terug. De toernooiserie begint op 11 augustus in Tallinn, de hoofdstad van Estland. De buy-in voor dit toernooi bedraagt €4.000 + €250.

Na het event in Tallin reist het circus verder naar Vilamoura en Londen.

Zal het 7de seizoen voor de Nederlanders en Belgen weer zo succesvol worden als vorig seizoen?
Ben je zelf van plan bepaalde events te gaan spelen of ga je de actie op de voet volgen?

het volledige schema van het 7de seizoen vind je in het nieuws:

7 reacties
Gerv
Elite Grinder

Weet jij waar ik de side-events kan zien? op de website van EPT staan alleen de main events van de locatie's

Ik heb het nu over Kopenhagen & Wenen specifiek

shevas7
Oldschool Grinder

normaal gezien speel ik niet mee, (tenzij iemand mij wil backen voor 100%, stuur maar een pm).
Ik zal het wel af en toe volgen om te zien hoe de toppers er voor staan.

Lanfear81 Topicstarter
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Ik denk dat die nog niet bekend zijn. De side events tot en met londen staan namelijk wel op de EPT site vermeld.
Maar ik zal even verder zoeken om te zien of ik meer info kan vinden.

Mstlc
Oldschool Grinder

Verwachtingen... Luca Pagona cashed weer een berg main events met ergens een final table erbij weer maar slaagt er wederom niet in van een EPT te winnen :D

Yoghi
BlackMember

Side events komen pas vrij kort voor het event op de site.

Gerv
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Side events komen pas vrij kort voor het event op de site.

Kan je me vertellen welke side-events er waren op jouw EPT visits? zijn dat ongeveer streamlined eenzelfde dingen (Ladies only, Turbo shootout, bounty blabla PLOmahahaha) ?

Yoghi
BlackMember

Vaak wel dezelfde dingen ja. Ik verwacht bij CPH en Wenen niet heel veel side events aangezien het niet echt grote EPTs zijn. Waarschijnlijk zijn er een paar nightly turbo's, een ~1k€, een ~2k€ en een PLO event. Bounty events waren er vorig jaar niet dus zou ik niet weten.